Lue keskustelun säännöt.
Alkoholismi on sairaus
24.06.2026 |
Se sairaus on monella.Se ei näy heti päällepäin.
Vain aivan rapajuopot jotka ovat jo menettäneet kaiken, näyttäytyvät meille kauppojen edustoilla tai puistoissa tai muualla.
Nyt ns.paremmille alkoholisteille aukeni mahdollisuus tilailla kotiin, jopa työpaikoille, alkoholia.
Kuinka paljon nyt päätyy alkoholia alaikäisille, päihtyneile.
Nyt kun aikuinen ei saa kaupasta alkoholia jos alaikäisiä teinejä mulana.
Tämä oli todella harmillinen päätös.
Suomessa on yksinäisiä, syrjäytyneitä ja kuinks paljon lisääntyy heidän kaltaisten joukko.
No, vaalit on tulossa, muistetaas.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla