Onko Rydman sinun suosikkisi jolle ääni menee ensi keväänä varmasti?
Kommentit (22)
Hän on ainoa järkevä ja hänellä on isot munatkin.
Orpolle ääni. Vahva johtaja. Osaaja. Kaikki äänestämään Orpoa!
Vierailija kirjoitti:
Orpolle ääni. Vahva johtaja. Osaaja. Kaikki äänestämään Orpoa!
Tietenkin. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Demarien vaihtoehto vie Suomen konkurssiin.
Teletappilastenkoskija lienee aika lailla se viimeinen, kenelle ääneni antaisin.
Rydman on inhokkini. Persua en äänestä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Teletappilastenkoskija lienee aika lailla se viimeinen, kenelle ääneni antaisin.
Vassarit tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ainoa järkevä ja hänellä on isot munatkin.
Pienet sillä on kertoi sisäpiiri 😂
Ryde noussee persujen puheenjohtajistoon..
Alustava datavirta, joka on poimittu koko maasta erittäin kattavasti, sanoo että persujen kannatus on 2- 3 % enemmän kuin gallupeissa.
Yhtenäisten rajapintojen takia, tuo on demareilta pois. Tämä kestää myös tilastotieteellisen vertailun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpolle ääni. Vahva johtaja. Osaaja. Kaikki äänestämään Orpoa!
Tietenkin. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Demarien vaihtoehto vie Suomen konkurssiin.
Marinin kausi päästiin jo tosi lähelle konkurssia,enää ei Suomi kestä uutta.
Kyllä ääni persuille menee, kuten tähän asti. Hyvää työtä tekevät.
Kuka korruptioo tukisi ?Eliittikommunistit ulos ,koskee myös tämän hetken kd vaihtoon.
Ääni Badmanille eikä ryydmanille, onko rydin äiti thaikku
Ap:lla keulii epä-älyllisesti. M52
Voisin hyvinkin äänestää Rydmania, mutta äänestän Riikka Purraa.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on inhokkini. Persua en äänestä koskaan.
Ilmiannettu jonnekin. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpolle ääni. Vahva johtaja. Osaaja. Kaikki äänestämään Orpoa!
Tietenkin. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Demarien vaihtoehto vie Suomen konkurssiin.
Ja Orpoko ei ole viemässä?
Ei pelkoa siitä