Millä tavalla elämä on ollut epäreilua sinulle?
Itse jouduin kiusatuksi koulussa ja töissä, ei kavereita, pitkään työtön ja en ehkä kykene tekemään töitä, ei pidempiaikaista kumppania ja lapseton 41 vuotiaana.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.
Elämä on tietoinen paskiainen joka on psykopaatti ja sadistisesti nauttii ihmisten kiduttamisesta ja suosii rikkaita ja muita hyväosaisia.
Ei millään tavalla. Kaikki menee tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.
En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap
Miksi elämä on epäreilua mielestäsi? Onko paremmin muotoiltu? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.
En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap
No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.
En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap
No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.
On jotkin asiat epäreiluja. Ap
Ex-koulukiusattu täällä ja nykyisin mielenterveyssyistä työkyvyttömyys eläkkeellä. Halvaksi tuli yhteiskunnalle kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.
En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap
No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.
On jotkin asiat epäreiluja. Ap
No joo, olet kai oikeassa, jos sanaa "epäreilu" ei ajattele kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.
En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap
No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.
On jotkin asiat epäreiluja. Ap
No joo, olet kai oikeassa, jos sanaa "epäreilu" ei ajattele kirjaimellisesti.
Mitä kirjaimellisesti? Tietenkin ajattelen. Ei tämä ole mikään fingerporin sarjakuva. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.
En tarkoittanut elämää henkilönä. Ap
No siitä huolimatta elämä ei ole reilu tai epäreilu. Täällä vaan tapahtuu kaikille jotain ikävää, eikä kyse ole epäreiluudesta.
Ei se ole tapahtumista, että syntyy esim. autistina. Tai miksei muunkinlaisena, oikeasti vammaisena. Taatusti vaikuttaa negatiivisesti koko elämään vs. sama ihminen ilman vammaa.
Vierailija kirjoitti:
Ex-koulukiusattu täällä ja nykyisin mielenterveyssyistä työkyvyttömyys eläkkeellä. Halvaksi tuli yhteiskunnalle kiusaaminen.
SAMA!
Joillekin vaan sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Sitä kun liikkuu, niin tapahtuu. Ei se välttämättä ole aina negaa. Jotkut kun kuuntelee mun juttuja, ensin pyörittelevät päätä, se tirsk ja eivät voi olla nauramatta.
Olen kyllä se elämätapatohelo (autisminkirjoa?). Maisterinpaperit mulla kyllä on eli jotain olen joskus osannut tehdä oikein.
Epäreilua? No en ainakaan ole saanut/perustanut perhettä; jos tuosta katkeroituisin niin päättäisin lähteä tästä maailmasta. Mulla synnynäisiä vikoja, ei niitä voi korjata ja onneksi en ole niitä periyttänyt.
Ei millään tavalla. Elämällä ei ole tietoisuutta eikä aikomuksia, joten se ei voi olla epäreilu tai reilu. Kaikille täällä tapahtuu jotain ikävää.