Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko joskus mieleen että huoltomies voikin olla linnassa istunut?
23.06.2026 |
Tai asentaja. Yksin asuvan naisena se tulee joskus mieleen. Onneksi ei pahempaa ole ollut, paitsi aivastaja ja vanha ukko halasi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo. Meillä kunnan vuokra-asuntojen yleisavaimia säilytetään paikassa, jossa käy entisiä ja nykyisiä huumeidenkäyttäjiä ja välillä myös yhdyskuntapalveluksen suorittajia. Tuossa paikassaei edes pidetä ovia lukossa, vaikka koko väki lähtisi jonnekin. Olen usean kerran mennyt sinne jotain asiaa toimittamaan, huomatakseni vain ettei ketään ole paikalla. Minäkin voisin siis milloin vaan hakea ne yleisavaimet jos tarviisin johonkin. Näin taidan tehäkin seuraavan kerran jos unohdan kotiavaimeni...