Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko joskus mieleen että huoltomies voikin olla linnassa istunut?

Vierailija
23.06.2026 |

Tai asentaja. Yksin asuvan naisena se tulee joskus mieleen. Onneksi ei pahempaa ole ollut, paitsi aivastaja ja vanha ukko halasi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meillä kunnan vuokra-asuntojen yleisavaimia säilytetään paikassa, jossa käy entisiä ja nykyisiä huumeidenkäyttäjiä ja välillä myös yhdyskuntapalveluksen suorittajia. Tuossa paikassaei edes pidetä ovia lukossa, vaikka koko väki lähtisi jonnekin. Olen usean kerran mennyt sinne jotain asiaa toimittamaan, huomatakseni vain ettei ketään ole paikalla. Minäkin voisin siis milloin vaan hakea ne yleisavaimet jos tarviisin johonkin. Näin taidan tehäkin seuraavan kerran jos unohdan kotiavaimeni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan