Yhteiskunnan painopiste siirtyi....
Alkon monopolin purku oli hallituksen salainen päätavoite - eikä siksi että rahvaalla olis kivampaa vaan siksi että kaupat haluavat osille.
Jatkossa viinaa saa vaikka wolttamalla.
Ja sitten kun oman elämänsä sammallahdet ottaa ilon irti viinan saatavuudesta niin perheelle saattaa tulla mieleem soittaa palvelevaan puhelimeen. Siinähän soittaa....ensikodit ja palvelevat puhelimet on suljettu kun samainen hallitus poisti niiltä määrärahat. Mitä mieltä?
Kommentit (7)
Kansa känniin, niin ei huomaa miten paska hallitus.
Ihmeellistä on lähinnä se miksi vasta 2026? Muussa maailmassa tällaiset pikkuasiat on hoidettu aikoja sitten.
Mutta täällä haluttaisiin edelleen elää kuin Neuvostoliitossa? Niinkö?
Itään kyllä halutessaan pääsee, että sinne vaan mutta älkää tulko takaisin.
Alkoholi kannattaa ostaa muualta kuin Suomesta.
Samaan aikaan yhdistyksiltä ja säätiöiltä vietiin rahoitus. Taitaa lohjeta AA-kerholta myös.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan yhdistyksiltä ja säätiöiltä vietiin rahoitus. Taitaa lohjeta AA-kerholta myös.
Vahva ja välittävä Suomi.
Kun viinaveroa kevennetään otetaan samat rahat tuloveroista. Siinä mielessä se on tulon siirto raitiilta alkoholistille.
Tero Sammaltaja on kunkku.