RKP:n itkupotkuilu todistaa sen, että on aika monta turhaa järjestöä, jonka ainoa tukiperuste on "ruotsin kieli"
Taitaa olla vielä useib niin, että toinen järjestö on kaikenkielisille ja toinen ruotsinkielisille, ja tukea saavat saman verran...
Kommentit (11)
Persujen röllitehtaan kipuilu todistaa, että aamuinen persepano otti koville. Sen muuten todisti myös Purran turvonnut naama, jonka hän oli yrittänyt pakkeloida normaalia paljon paksummalla meikillä piiloon. Hänen äänensä vapisi, kuten aina näissä tilanteissa kun on pantu kunnolla suoleen.
Ruotsi nyt vain sattuu olemaan meidän äidinkieli. Niillä olisi periaatteessa oikeus vaatia, että kaikkialla Stoinen uomessa saavat esim palveluja äidinkielellään. Onneksi ovat sen verran fiksuja, että löytävät muunkin kielen jos vaikka Ilomantsissa asioivat.
Tuo valittaja voisi tutustua vaikka Suomen perustuslakiin ja ylipäänsä siihen, mitä perustustlaki tarkoittaa.
Niin kuin persu Onni Rostilan ja hänen persuisänsä edustama yhdistys, jonka sydänasia on pakkoruotsin vastustaminen. Sille yhdistykselle Onni Rostila on junaillut jo 500 000 euroa eli puoli miljoonaa: Kenen taskuun ovat menneet?
Joko Rydman on käynyt poseeraamassa nazien muistomerkillä Saksassa tänä(kin) kesänä?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi nyt vain sattuu olemaan meidän äidinkieli. Niillä olisi periaatteessa oikeus vaatia, että kaikkialla Stoinen uomessa saavat esim palveluja äidinkielellään. Onneksi ovat sen verran fiksuja, että löytävät muunkin kielen jos vaikka Ilomantsissa asioivat.
Tuo valittaja voisi tutustua vaikka Suomen perustuslakiin ja ylipäänsä siihen, mitä perustustlaki tarkoittaa.
Ruotsi ei ole meidän äidinkieli.
Vaatiahan voi mitä vaan, mutta yksikielisessä kunnassa, kuten Ilomantsi, ei ole mitään velvoitetta tarjota ruotsinkielisiä palveluita. Että luepa itse niitä lakipykäliä.
Vierailija kirjoitti:
Punavihreän RKP :n kreivi Adle.... ottaa kierroksia.... mutta turhaan. Ryde jauhottaa senkin.
Jauhottaa vain oman perseensä, täysi pelle koko ukko.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin persu Onni Rostilan ja hänen persuisänsä edustama yhdistys, jonka sydänasia on pakkoruotsin vastustaminen. Sille yhdistykselle Onni Rostila on junaillut jo 500 000 euroa eli puoli miljoonaa: Kenen taskuun ovat menneet?
Suomalaisuuden liittoa ei johda kenenkään persun isä ja mitä sinulla on ko. liiton toimintaa vastaan? Miksi vaadit palestiinalaisina larppaaville mm. turkmeeneille ja tserkesseille omaa valtiota mutta valkoisilla suomalaisilla ei tarvitsisi olla omaa maata eikä -kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punavihreän RKP :n kreivi Adle.... ottaa kierroksia.... mutta turhaan. Ryde jauhottaa senkin.
Jauhottaa vain oman perseensä, täysi pelle koko ukko.
Opiskeli valtio-opin maisteriksi vain kahdessa vuodessa, satoja vuosia vanhan sivistyssuvun jäsen. Teistä kahdesta sinä olet pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punavihreän RKP :n kreivi Adle.... ottaa kierroksia.... mutta turhaan. Ryde jauhottaa senkin.
Jauhottaa vain oman perseensä, täysi pelle koko ukko.
Opiskeli valtio-opin maisteriksi vain kahdessa vuodessa, satoja vuosia vanhan sivistyssuvun jäsen. Teistä kahdesta sinä olet pelle.
Ruotsinkielisten kiintiössäkö...?
Punavihreän RKP :n kreivi Adle.... ottaa kierroksia.... mutta turhaan. Ryde jauhottaa senkin.