Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Viileä ilma ja korkea uv-säteily on petollista, paloin tänään.
23.06.2026 |
Pilvettömältä taivaalta paistoi ja ei tuntunut kuumalta. Helsingissä on ollut tänään reilusti alle 20c.
Kommentit (5)
Outoa miten auringon oton jälkeen tuntuu ettei aurinkoa ole saanut, mutta muutaman tunnin päästä vasta alkaa punoitus ja kipu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä ollut noin 15 viileä tuuli, tuntunut noin 12 asteelta, laitoin aurinkovoidetta suojakerroin 30, en palanut. Ei edes helteellä ihminen pala ilman takia vaan auringon takia, tarkista UV
Alue: Aihe vapaa
Älä polta itteäs. Siitä voi tulla sulle myöhemmin ongelmaa, aurinkokeratoosia ja muita ihomuutoksia, joista se ihosyöpä sitten alkaa...
Mulla on taas yks epäilyttävä kohta.... Täytyy seurata ja käydä sitte tarvittaessa lääkärille näyttämässä. Tällä kertaa käsivarressa. Naamassa mulla onkin 50-kertoimen suojavoiteet. Mutta käsivarsiin ei ole tullut laitettua, vasta nyt tällä viikolla olenkin ollut lyhythihaisessa ulkona.