Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtiövastike pieneni yli 70 €/kk, voiko olla totta?

Vierailija
23.06.2026 |

Jos en väärin muista niin joku oli maksanut oman remonttilainansa yhtiössä kokonaan pois. Voiko tämä johtaa muiden korkokulujen noin suureen laskuun? En keksi muuta syytä kun hoitovastike pieneni ehkä 10 e.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkilainat osaa olla erikoisia kun tuntuu että ne maksuerät vaan romahtaa tietyn pisteen jälkeen kun on riittävästi maksettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi