Lue keskustelun säännöt.
Yhtiövastike pieneni yli 70 €/kk, voiko olla totta?
23.06.2026 |
Jos en väärin muista niin joku oli maksanut oman remonttilainansa yhtiössä kokonaan pois. Voiko tämä johtaa muiden korkokulujen noin suureen laskuun? En keksi muuta syytä kun hoitovastike pieneni ehkä 10 e.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pankkilainat osaa olla erikoisia kun tuntuu että ne maksuerät vaan romahtaa tietyn pisteen jälkeen kun on riittävästi maksettu.