Olen parikymppinen nainen ja ihailen 30-50 vuotiaita miehiä.
Hiukan iäkkäämmät miehet ovat rauhallisia ja heillä on elämä kunnossa. Me nuoret naiset tykkäämme vähän vanhemmista miehistä koska pidämme isähahmoista. Rakastumme isämme kaltaisiin miehiin.
Vähän vanhemmat miehet tuovat meidän elämään tasaisuutta,rahaa,turvaa,rauhallisuutta ja viisautta kun me nuoremmat naiset taas annamme vanhemmille miehille seksiä ja kenties jälkeläisiä.
N25
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että naiset ovat vihdoin ymmärtäneet hyvän päälle, nyky päivän räkänokat 20-30v eivät edes kykene naimaan naisiaan.
Ei kykene vanhat miehetkään. Pillerillä tai ilman..
Siksi tarvitsemme maahanmuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Piste otsikossa = AP on mies.
Hän on ihana hopeakettu, 20 vuotiaiden tyttöjen suosikki, mies eikä mikään poikanen enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies kurpsahtaa nopeasti. Oikea ikä niillä voi olla 77 ja luulet nuoremmaksi. Henkkarin esiin aina.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Lues nyt uusiksi.
Itse epäilen että irakilaiset kusettavat - he ajavat parran pois ja näyttävät 17-vuotiaalta, mutta ovat 77, täytyy aina tarkistaa hampaista, edes paperit eivät todista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tapailen ykssinhuoltajaa 25 v ja olen itse 42v. Tää nainen siis kiimainen koko ajan ja seksiä meillä ollut usein.
Saako se lapsi katsella? Ajattelin vain Jari Sillanpään tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piste otsikossa = AP on mies.
Hän on ihana hopeakettu, 20 vuotiaiden tyttöjen suosikki, mies eikä mikään poikanen enää.
Laita jo korkki pikkuhiljaa kiinni.
Erittäin luonnollista!
Pikkusuolaisen nälkähän se aina onkin.