Olen parikymppinen nainen ja ihailen 30-50 vuotiaita miehiä.
Hiukan iäkkäämmät miehet ovat rauhallisia ja heillä on elämä kunnossa. Me nuoret naiset tykkäämme vähän vanhemmista miehistä koska pidämme isähahmoista. Rakastumme isämme kaltaisiin miehiin.
Vähän vanhemmat miehet tuovat meidän elämään tasaisuutta,rahaa,turvaa,rauhallisuutta ja viisautta kun me nuoremmat naiset taas annamme vanhemmille miehille seksiä ja kenties jälkeläisiä.
N25
Kommentit (46)
Saahan meitä ihailla. Ollaan tehty paljon töitä sen eteen mitä meillä on ja me ei pienestä enää hätkähdetä.
Haaskaa kuitenkin nuoruutesi jännämiehiin, niin valtaosa muistakin tekee 👍
Höpöhöpö. Yli 40 vuotias mies on homeessa.
Vai että nuoret ja kauniit naiset todella ajattelevat näin ja haluavat vaihtaa nuoruutensa miehen tarjoamaan "perustasoon" (laskujen maksuun ja rauhaan). Salli mun nauraa.
Täällä on taas allu, puppa, ulostehullu takana nyt naiseksi teeskennellen ja omia haaveitaan julkituomassa nyt nuoren naisen suulla.
Palstäpöhlö jota ei kukaan halua, Ei nuoret ei vanhat naiset.
Ikäkin muuttui aloituksessa vaikka se oli vain muutaman virkkeen pituinen. Sekoilee ukkorukka jo rooliensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies kurpsahtaa nopeasti. Oikea ikä niillä voi olla 77 ja luulet nuoremmaksi. Henkkarin esiin aina.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Lues nyt uusiksi.
Hienoa että naiset ovat vihdoin ymmärtäneet hyvän päälle, nyky päivän räkänokat 20-30v eivät edes kykene naimaan naisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai että nuoret ja kauniit naiset todella ajattelevat näin ja haluavat vaihtaa nuoruutensa miehen tarjoamaan "perustasoon" (laskujen maksuun ja rauhaan). Salli mun nauraa.
Täällä on taas allu, puppa, ulostehullu takana nyt naiseksi teeskennellen ja omia haaveitaan julkituomassa nyt nuoren naisen suulla.
Palstäpöhlö jota ei kukaan halua, Ei nuoret ei vanhat naiset.
Hei #25.
Niputat faktaa ja fiktiota sekaisin.
Korjaan sinua hieman:
'Allu' on oikea carnal ihminen/henkilö.
Hän tuottaa tiuhaan aloituksia > useimmiten dèittailuteemassa ja finanssiaiheissa pitäytyen.
.
'Puppa' taas ei ole todellinen, vaan täysin
fiktiivinen hahmo, jota tekee vähintään
tusina sivuston vakiokäyttäjää.
.
Kôprofiili on myös aito IRL mieshlö;
hän kirjoittelee fantasioitaan sekä Vauva.fi
että Kaksplus.fi kaipuuketjuissa. Fantasiat eivät ole vain palstanovelleja, vaan aivan todellisia fêtissejä. Näin olen käsittänyt.
.
Tämän aloituksen tekijä puolestaan lienee 55-65 ikäinen herrasmies. yt E
Naisena esiintyvä incel-mies taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että naiset ovat vihdoin ymmärtäneet hyvän päälle, nyky päivän räkänokat 20-30v eivät edes kykene naimaan naisiaan.
Nussitko edelleen äitiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano äidillesi terveisiä, ei huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kykene vanhat miehetkään. Pillerillä tai ilman..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP siis nussii vieläkin äitiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla meni tunteisiin XDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Olen seitsemänkymppinen mies ja ihailen piukkalihaisia 16-vuotiaita.
Olet Puppa!
Suomalainen mies kurpsahtaa nopeasti. Oikea ikä niillä voi olla 77 ja luulet nuoremmaksi. Henkkarin esiin aina.