Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko te lapsianne loma aikana mummilaan syömään tai kaverille, jos itsellä ei ole varaa laittaa ruokaa?

Vierailija
23.06.2026 |

Meidän lapsi syö kaverilla joinakin päivinä. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut silleen ajoissa nokkela että ei ole lapsia  

Vierailija
2/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaverin vanhemmat tajuavat tehdä lasun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut päivääkään, etteikö olis varaa ruokaan. 

Vierailija
4/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille syömään?

Vierailija
5/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekkin voi kaveri tulla syömään. Tosin huolehdin siitä, että tarjoan vaan niitä mille on allerginen,että voi etkö pysty syömään. No mene sit kotiisi syömään.

Vierailija
6/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuaa miten ihmiset kehtaavat päästää lapsensa nurkumaan ruokaa vierailta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä päin ole puisto ruokailua?

Vierailija
8/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut silleen ajoissa nokkela että ei ole lapsia  

Kun ei ollut opiskelijana rahaa kondomeihin niin noita lapsia nyt vain tuli kolme pienellä ikäerolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on varaa laittaa ruokaa. Puuttuuko viitseliäisyys?

Vierailija
10/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaverin vanhemmat tajuavat tehdä lasun. 

Miksi ? Ennen oli normaalia että kaverit söi toistensa kotona, miksi nykyään pitää tehdä lasu ? Meilläkin kävi pari syömässä, veljeni kaveri ja minun kaveri 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut silleen ajoissa nokkela että ei ole lapsia  

Kun ei ollut opiskelijana rahaa kondomeihin niin noita lapsia nyt vain tuli kolme pienellä ikäerolla.

Olisitte käyttäneet takaporttia. 

Vierailija
12/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, aina on ruokaa ollut, mutta olen kyllä kiitollinen, että ovat kesällä pätkän välillä isällään, siis pidempään kuin vain viikonloppuja (kouluaikana vain niitä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suostu ruokkimaan lapseni kavereita. Ruoka-aikana kaverit ovat muualla.

Vierailija
14/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sina silloin kun on kynsihuolto tai kampaaja. Tai tatuointiaika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaverin vanhemmat tajuavat tehdä lasun. 

Miksi ? Ennen oli normaalia että kaverit söi toistensa kotona, miksi nykyään pitää tehdä lasu ? Meilläkin kävi pari syömässä, veljeni kaveri ja minun kaveri 

Teillä oli sitten varmaan paljon löysää rahaa jos vanhempia ei haitannut toimia paikallisena sosiaalitoimena. Itseä kyllä alkaisi pidemmän päälle ketutella. 

Vierailija
16/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut varaa ruokaan. Ja varsinkin alaluokilla oli selviö että jos kaverit oli vielä päivällisaikaan koulupäivän jälkeen kylässä niin ruokaa oli myös tarjolla heille. Eka tai tokaluokkalaiset söi, mutta pikkuhiljaa tapa jäi pois.

Vierailija
17/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaverin vanhemmat tajuavat tehdä lasun. 

Miksi ? Ennen oli normaalia että kaverit söi toistensa kotona, miksi nykyään pitää tehdä lasu ? Meilläkin kävi pari syömässä, veljeni kaveri ja minun kaveri 

Teillä oli sitten varmaan paljon löysää rahaa jos vanhempia ei haitannut toimia paikallisena sosiaalitoimena. Itseä kyllä alkaisi pidemmän päälle ketutella. 

Mä kans muistan lapsuudestani yhden kaverin, joka aina jotenkin änkesi paikalle ruoka-aikaan ja söi kuin hevonen kun kotona tarjonta oli kai tyyliä murot ja leipä. Jonkun aikaa äiti jaksoi sitä ruokkia, mutta kummasti pian tuli sellainen sääntö, että ruoka-aikaan ei ole kavereita kylässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi