Laitatteko te lapsianne loma aikana mummilaan syömään tai kaverille, jos itsellä ei ole varaa laittaa ruokaa?
Kommentit (17)
Toivottavasti kaverin vanhemmat tajuavat tehdä lasun.
Ei ole ollut päivääkään, etteikö olis varaa ruokaan.
Meillekkin voi kaveri tulla syömään. Tosin huolehdin siitä, että tarjoan vaan niitä mille on allerginen,että voi etkö pysty syömään. No mene sit kotiisi syömään.
En tajuaa miten ihmiset kehtaavat päästää lapsensa nurkumaan ruokaa vierailta.
Ei teillä päin ole puisto ruokailua?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut silleen ajoissa nokkela että ei ole lapsia
Kun ei ollut opiskelijana rahaa kondomeihin niin noita lapsia nyt vain tuli kolme pienellä ikäerolla.
Aina on varaa laittaa ruokaa. Puuttuuko viitseliäisyys?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaverin vanhemmat tajuavat tehdä lasun.
Miksi ? Ennen oli normaalia että kaverit söi toistensa kotona, miksi nykyään pitää tehdä lasu ? Meilläkin kävi pari syömässä, veljeni kaveri ja minun kaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut silleen ajoissa nokkela että ei ole lapsia
Kun ei ollut opiskelijana rahaa kondomeihin niin noita lapsia nyt vain tuli kolme pienellä ikäerolla.
Olisitte käyttäneet takaporttia.
En, aina on ruokaa ollut, mutta olen kyllä kiitollinen, että ovat kesällä pätkän välillä isällään, siis pidempään kuin vain viikonloppuja (kouluaikana vain niitä).
En kyllä suostu ruokkimaan lapseni kavereita. Ruoka-aikana kaverit ovat muualla.
Sina silloin kun on kynsihuolto tai kampaaja. Tai tatuointiaika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaverin vanhemmat tajuavat tehdä lasun.
Miksi ? Ennen oli normaalia että kaverit söi toistensa kotona, miksi nykyään pitää tehdä lasu ? Meilläkin kävi pari syömässä, veljeni kaveri ja minun kaveri
Teillä oli sitten varmaan paljon löysää rahaa jos vanhempia ei haitannut toimia paikallisena sosiaalitoimena. Itseä kyllä alkaisi pidemmän päälle ketutella.
Aina on ollut varaa ruokaan. Ja varsinkin alaluokilla oli selviö että jos kaverit oli vielä päivällisaikaan koulupäivän jälkeen kylässä niin ruokaa oli myös tarjolla heille. Eka tai tokaluokkalaiset söi, mutta pikkuhiljaa tapa jäi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaverin vanhemmat tajuavat tehdä lasun.
Miksi ? Ennen oli normaalia että kaverit söi toistensa kotona, miksi nykyään pitää tehdä lasu ? Meilläkin kävi pari syömässä, veljeni kaveri ja minun kaveri
Teillä oli sitten varmaan paljon löysää rahaa jos vanhempia ei haitannut toimia paikallisena sosiaalitoimena. Itseä kyllä alkaisi pidemmän päälle ketutella.
Mä kans muistan lapsuudestani yhden kaverin, joka aina jotenkin änkesi paikalle ruoka-aikaan ja söi kuin hevonen kun kotona tarjonta oli kai tyyliä murot ja leipä. Jonkun aikaa äiti jaksoi sitä ruokkia, mutta kummasti pian tuli sellainen sääntö, että ruoka-aikaan ei ole kavereita kylässä.
Olen ollut silleen ajoissa nokkela että ei ole lapsia