Kaupassa oli shokeeraava kuulutus: "Tämä on kiusaamis ja #metoo vapaata aluetta.. .."
Kommentit (13)
Eli saa siis kiusata ja puristella perseestä ihan vapaasti. Nice
Voiko enää typerämmäksi mennä. Missä ikinä on muka asiakkaat kesken ostosreissunsa alkaneet jptakuta kiusaamaan?
Nykyaikaa: itsestäänselvyyksistä tehdään suuri juttu ja samalla neuvon ilmaisijan moraalisen hyvyyden osoitus. Miksei saman tien kuuluteta vaikkapa: "tässä kaupassa ei saa tappaa ketään".
Ei sentään ole laitettu shokkiväreillä mitään asiaan liittyvää tietoa seinälle?
Mitäköhän noilla kuulutuksilla haetaan?
Tila jossa saa olla turvassa #metoolta?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että kauppakin on turvallinen tila!
Eipä se ole koskaan vaarallinen ollutkaan. En ole koskaan kaupassa pelännyt. Lukuunottamatta Selloa ja Myyrmannia.
Vierailija kirjoitti:
Tila jossa saa olla turvassa #metoolta?
Onneksi saa olla siltä turvassa ihan joka paikassa.
Mitäs pahaa kiusaamisvapaassa vyöhykkeessä on? Tai seksuaalisen ahdistelun kieltävässä vyöhykkeessä? Kerro minulle ja perustele.
Hyvä, että kauppakin on turvallinen tila!