Munir Suleyman Weyrah tunkeutui tuntemattoman naisen kotiin ja räizkäzi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3414a478-f1b1-4549-aa42-8518e347a4f0
Jälleen uusi yksittäistapaus.
Kommentit (13)
Perusmuotoinen raiskaus? Voi vttu sanon minä! Kaikki raiskaukset ovat törkeitä. Kenenkään ei kajota tai kosketa ilman lupaa! 🤬
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei se Marinin stalkkeri onnistunut samassa.
Nettivinkattu
Mitä tarkoittaa "perusmuotoinen rais kaus"?
Osaako KUKAAN kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei se Marinin stalkkeri onnistunut samassa.
Nettivinkattu
Mikä rikos? 😂
Miksi nainen liikkuu ulkona ilman aviomiestä tai muuta miespuolista sukulaista?
Miksei se ole automaattisesti törkeä jos kotiin tunkeudutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei se Marinin stalkkeri onnistunut samassa.
Nettivinkattu
Vittinenkattu.
Pilluni on litimärkä
T: Riikka P.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä naisia vihaavaa paskamaata!
Pääasiassa naiset näitä Suomeen halusi! Vähissä on naisten nettikirjoittelut asiasta. Eikä ole yhtään mielenosoitusta ollut asian tiimoilta.
Mitkä ovat aiheet joiden takia tässä maassa ikinä on ollut mielenosoituksia.
Vuonna 23 oli leikkausten takia mielenosoitus, joka naamioitu silloin räzzizmi -mielenosoitukseksi, jota se ei ollut. Jossain vaiheessa oli joku maalaisten mielenosoitus, jossa ajoivat traktoreilla stadiin.
Eli voisi sanoa, että aika harvassa ovat suomalaisten mielenosoitukset.
Vihaan tätä naisia vihaavaa paskamaata!