Kostin töissä kiusaajalleni
Olen ollut kipeä ja räkäinen, niin kävin räät pyyhkimässä sen avaimeen, joka oli kiinni pukukopissa. Ikävä kyllä ei sairastunut, mutta silti tuntui hyvältä kostaa
Kommentit (12)
Olisi kiva kuulla, jos muutkin on kostanu ja millä tavalla teit niin
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas myös päästäsi.
Sairaampi on se, joka kiusaa
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ilmeisesti Rydmanin Wille?
En ole sentään :D
Vierailija kirjoitti:
Oisit kaivanut ensin persettä
Täytyy ensi kerralla tehdäkin niin
Mua ei ole kukaan yrittänytkään kiusata aikuisiällä muta kouluaikoina yksi tyyppi kiusasi aikansa kunnes eräänä päivänä ennen tunnin alkua opettajan läsnä ollessa tuli mua härnäämään pulpetin viereen niin otin teroitetun lyijykynän ja löin sillä kiusaajaa käteen. Ei kiusannut sen jälkeen. Jälki-istuntoa toki sain mutta oli sen arvoista.
Mulla on pitkät hermot jos muhun itseeni kohdistuu häirintää mutta sitten kun ne menee niin mitä tahansa voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole kukaan yrittänytkään kiusata aikuisiällä muta kouluaikoina yksi tyyppi kiusasi aikansa kunnes eräänä päivänä ennen tunnin alkua opettajan läsnä ollessa tuli mua härnäämään pulpetin viereen niin otin teroitetun lyijykynän ja löin sillä kiusaajaa käteen. Ei kiusannut sen jälkeen. Jälki-istuntoa toki sain mutta oli sen arvoista.
Mulla on pitkät hermot jos muhun itseeni kohdistuu häirintää mutta sitten kun ne menee niin mitä tahansa voi tapahtua.
Siitäs sai kiusaaja
Ja kahtena päivänä kävin räät pyyhkimässä