Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Heroiini palaamassa suomalaisille huumemarkkinoille

Vierailija
23.06.2026 |

Heroiini on tekemässä comebackia suomalaisille huumemarkkinoille. Heroiini on ollut viimeiset vuosikymmenet aika harvinaista ainetta, koska Subutex ja nykyään peukku on ollut narkkareiden suosiossa. Nyt se ilmeisesti sitten kuitenkin olisi tulossa takaisin. Jos minulta kysytään niin hyvä homma, koska heroiinitokkurassa ihmiset on rauhallisia. Vieroitusoireissakin he lähinnä tärisevät ja paskantavat alleen, eivätkä puukottele ohikulkijoita.

https://yle.fi/a/74-20232900

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo parempaa se on kuin peukku, eiks tää peukkukin tullut joidenkin isojen takavarikkojen tilalle

Vierailija
2/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jes hyvä homma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hinnakasta toisin kuin peukku. 

Vierailija
4/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kammottavaa mieltä kuin ap! Sori vaan nistit

Vierailija
5/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Vierailija
6/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkuongelma oltaisiin vältelly kokonaan järkevämmällä päihdepolitiikalla. Tervetuloa heroiini, se on paljon pienempi paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who needs reasons when you've got heroin?

Vierailija
8/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Tappaa tyylikkäästi, mutta tappaa varmasti. Ja hops ongelma ratkesi itsestään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sellaista, että heroiini olisi ollut Suomessa viime vuodet jopa enemmän paremman rappioväen kamaa hintansa ja vaikean saatavuutensa vuoksi. Eli perijöiden yms porukan, joiden ei tarvitse kadulla päivystää vaan voi töötätä hihaan omassa omistusasunnossaan. Peukku on sitten luusereille.

Vierailija
10/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kama vaan vapaasti saataville halpaan hintaan. Puolen vuoden kuluttua ei ole Suomessa yhtään narkkaria.

Vierailija
12/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Miten niin?

Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.

Vierailija
14/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Miten niin?

Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.

Mitä tyylikästä siinä on? Miksi heroiini olisi tyylikästä, jos rokkarit ovat sillä päivänsä päättäneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Tulee käyttöä kerrankin vieroitushoidoille.

Vierailija
16/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Miten niin?

Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.

Mitä tyylikästä siinä on? Miksi heroiini olisi tyylikästä, jos rokkarit ovat sillä päivänsä päättäneet?

Mietipä sitä.

Vierailija
17/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen mikäli tuo vähentää peukun käyttöä. Jospa tulevaisuudessa voisi taas kulkea lähijunissa ilman, että joutuu pelkäämään henkensä puolesta?

Vierailija
18/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti leviää ja valtaa markkinat. Herska on hyvä aine erityisesti meille sivullisille.

Vierailija
19/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Tappaa tyylikkäästi, mutta tappaa varmasti. Ja hops ongelma ratkesi itsestään

Jep heikomman aineksen luonnollista poistumaa!

Vierailija
20/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Slummissa kyllä ja sieltä ne käyttäjät on meille tuota ja lisää tulee... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän