YLE: Heroiini palaamassa suomalaisille huumemarkkinoille
Heroiini on tekemässä comebackia suomalaisille huumemarkkinoille. Heroiini on ollut viimeiset vuosikymmenet aika harvinaista ainetta, koska Subutex ja nykyään peukku on ollut narkkareiden suosiossa. Nyt se ilmeisesti sitten kuitenkin olisi tulossa takaisin. Jos minulta kysytään niin hyvä homma, koska heroiinitokkurassa ihmiset on rauhallisia. Vieroitusoireissakin he lähinnä tärisevät ja paskantavat alleen, eivätkä puukottele ohikulkijoita.
Kommentit (51)
Vanha hyvä yskänlääke tekee paluun eli hieno homma!
toivottavasti tulee meksikosta fentanyylillä terästettynä. Ei oo kauaa nistejä haahuilemassa kadulla ja kuormittamassa terveydenhuoltoa.
Kyllä se ohjaa merkittävästi monen pähteidenkäyttäjän / päihdeongelmaisen käyttöä, että mitä on tarjolla.
Niitä moniruokaisempiakin on vino pino.
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Tietty jos on kovin kallista tavaraa, niin vaikuttaahan sekin. Hinta ja saatavuus on kyllä olennaisia tekijöitä siinä, mitä käytetään.
Voisi tilata varastoon ja vetää överit, jos maailmanloppu tulee.
Jes! Kohta sitä saa taas! Mutta ihan vain vähän lääkkeeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Miten niin?
Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.
Mitä tyylikästä siinä on? Miksi heroiini olisi tyylikästä, jos rokkarit ovat sillä päivänsä päättäneet?
Jerry Garcia käytti heroiinia 20 vuotta päivittäin. Kuoli diabetekseen.
Keith Richards veti heroiini n. 15 vuotta ja elää.
Slash veti heroiinia saman verran ja elää.
Kurt Cobain veti myös ja ampui päänsä paskaksi.
Kaikilta hyvää musiikkia narkkauksen ajalta. Väitänpä että peukkupäissään ei olisi onnistunut.
Kyllähän sen kaikki tietää kuka Kurt Cobainin ampui...
Suomalainen yhteiskunta oikein suojelee nistejä aivan liikaa. Nistit varastaa ja tekee murtoja kymmeniäkin kertoja ja ehdollistahan siitä tulee tai pahimmassa tapauksessa voi saada jopa 6 kuukautta vankilaa. Kaikki narkomaanit ja diilerit pitäisi laittaa suoraan uuniin. Pitäisi olla oikeus teilata heidät kohdatessa
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti tulee meksikosta fentanyylillä terästettynä. Ei oo kauaa nistejä haahuilemassa kadulla ja kuormittamassa terveydenhuoltoa.
Virossa on jo nitatsepaamia. Se on vielä vahvempi opioidi kuin fentanyyli. Vain ajan kysymys kun sitä on suomessa. Niin vahvaa kamaa että siihen kuolee käyttäjiä kun annostelu on mahdotonta ns. kotikonsteilla. Ne on niin pieniä määriä ettei tavis vaaka pysty punnitsemaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten heroiinia käytetään?
se on oikea lama sitten