Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Heroiini palaamassa suomalaisille huumemarkkinoille

Vierailija
23.06.2026 |

Heroiini on tekemässä comebackia suomalaisille huumemarkkinoille. Heroiini on ollut viimeiset vuosikymmenet aika harvinaista ainetta, koska Subutex ja nykyään peukku on ollut narkkareiden suosiossa. Nyt se ilmeisesti sitten kuitenkin olisi tulossa takaisin. Jos minulta kysytään niin hyvä homma, koska heroiinitokkurassa ihmiset on rauhallisia. Vieroitusoireissakin he lähinnä tärisevät ja paskantavat alleen, eivätkä puukottele ohikulkijoita.

https://yle.fi/a/74-20232900

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on oikea lama sitten

Vierailija
42/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha hyvä yskänlääke tekee paluun eli hieno homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tulee meksikosta fentanyylillä terästettynä. Ei oo kauaa nistejä haahuilemassa kadulla ja kuormittamassa terveydenhuoltoa.

Vierailija
44/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ohjaa merkittävästi monen pähteidenkäyttäjän / päihdeongelmaisen käyttöä, että mitä on tarjolla.

Niitä moniruokaisempiakin on vino pino.

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Tietty jos on kovin kallista tavaraa, niin vaikuttaahan sekin. Hinta ja saatavuus on kyllä olennaisia tekijöitä siinä, mitä käytetään.

Vierailija
45/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tilata varastoon ja vetää överit, jos maailmanloppu tulee. 

Vierailija
46/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Kohta sitä saa taas! Mutta ihan vain vähän lääkkeeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.

Miten niin?

Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.

Mitä tyylikästä siinä on? Miksi heroiini olisi tyylikästä, jos rokkarit ovat sillä päivänsä päättäneet?

Jerry Garcia käytti heroiinia 20 vuotta päivittäin.  Kuoli diabetekseen.

Keith Richards veti heroiini n. 15 vuotta ja elää.

Slash veti heroiinia saman verran ja elää.

Kurt Cobain veti myös ja ampui päänsä paskaksi.

Kaikilta hyvää musiikkia narkkauksen ajalta. Väitänpä että peukkupäissään ei olisi onnistunut.

Kyllähän sen kaikki tietää kuka Kurt Cobainin ampui... 

Vierailija
48/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen yhteiskunta oikein  suojelee nistejä aivan liikaa. Nistit varastaa ja tekee murtoja kymmeniäkin kertoja ja ehdollistahan siitä tulee tai pahimmassa tapauksessa voi saada jopa 6 kuukautta vankilaa. Kaikki narkomaanit ja diilerit pitäisi laittaa suoraan uuniin. Pitäisi olla oikeus teilata heidät kohdatessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti tulee meksikosta fentanyylillä terästettynä. Ei oo kauaa nistejä haahuilemassa kadulla ja kuormittamassa terveydenhuoltoa.

Virossa on jo nitatsepaamia. Se on vielä vahvempi opioidi kuin fentanyyli. Vain ajan kysymys kun sitä on suomessa. Niin vahvaa kamaa että siihen kuolee käyttäjiä kun annostelu on mahdotonta ns. kotikonsteilla. Ne on niin pieniä määriä ettei tavis vaaka pysty punnitsemaan niitä.

Vierailija
50/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten heroiinia käytetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten heroiinia käytetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä