YLE: Heroiini palaamassa suomalaisille huumemarkkinoille
Heroiini on tekemässä comebackia suomalaisille huumemarkkinoille. Heroiini on ollut viimeiset vuosikymmenet aika harvinaista ainetta, koska Subutex ja nykyään peukku on ollut narkkareiden suosiossa. Nyt se ilmeisesti sitten kuitenkin olisi tulossa takaisin. Jos minulta kysytään niin hyvä homma, koska heroiinitokkurassa ihmiset on rauhallisia. Vieroitusoireissakin he lähinnä tärisevät ja paskantavat alleen, eivätkä puukottele ohikulkijoita.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen mikäli tuo vähentää peukun käyttöä. Jospa tulevaisuudessa voisi taas kulkea lähijunissa ilman, että joutuu pelkäämään henkensä puolesta?
Noiden vaikutus kun aivoille on käytännössä aika samaa luokkaa, näistä nopeasti saa psykoosit tulille...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Tulee käyttöä kerrankin vieroitushoidoille.
Älä muuta viserrä, tätä varten korvaushoito on keksitty.
Kokkarit haluaa osingoille, 40% vero.
Täytyy sanoa, että olen samaa mieltä joidenkin muiden kanssa täällä. Heroiini on kamala aine käyttäjälleen, mutta sivullisille siitä on vähemmän haittaa kuin esim peukusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Tulee käyttöä kerrankin vieroitushoidoille.
Korvaushoito🤔 ilmaist ja lailliset huumeet käyttäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen mikäli tuo vähentää peukun käyttöä. Jospa tulevaisuudessa voisi taas kulkea lähijunissa ilman, että joutuu pelkäämään henkensä puolesta?
Noiden vaikutus kun aivoille on käytännössä aika samaa luokkaa, näistä nopeasti saa psykoosit tulille...
Ei todellakaan ole. Lue vaikkapa tästä artikkelista mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Tappaa tyylikkäästi, mutta tappaa varmasti. Ja hops ongelma ratkesi itsestään
Onko päihdeongelma siis ratkennut makrotasolla? Heroiinia on ollut ennenkin, eikä se päihdeongelmia ole poistanut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen mikäli tuo vähentää peukun käyttöä. Jospa tulevaisuudessa voisi taas kulkea lähijunissa ilman, että joutuu pelkäämään henkensä puolesta?
Miksi vähentäisi? Ovat täysin erilaisia aineita joilla on eri käyttäjäkunta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että olen samaa mieltä joidenkin muiden kanssa täällä. Heroiini on kamala aine käyttäjälleen, mutta sivullisille siitä on vähemmän haittaa kuin esim peukusta.
Peukun ja muiden piristeiden käyttäjät eivät käytä ns. hitaita kuten heroiinia tai muita opioideja. Niillä kun on aivan eri vaikutukset. Eikä yhden huumeen käyttö vähennä muiden käyttöä. Huumeiden käyttö on niitä pitkään kasvaneita paheita. Se kasvu jatkuu entiseen tapaan kun päättäjien enemmistön mielestä huumepolitiikkaa ei voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokkarit haluaa osingoille, 40% vero.
Se oli perussuomalaiset, jotka halusivat hallitusneuvotteluissa selvittää huumeiden verottamista.
https://demokraatti.fi/mita-ihmetta-ministerio-julkaisi-hallitusneuvott…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen mikäli tuo vähentää peukun käyttöä. Jospa tulevaisuudessa voisi taas kulkea lähijunissa ilman, että joutuu pelkäämään henkensä puolesta?
Noiden vaikutus kun aivoille on käytännössä aika samaa luokkaa, näistä nopeasti saa psykoosit tulille...
Ei todellakaan ole. Lue vaikkapa tästä artikkelista mistä on kyse.
Ei kaikki käytä tuota päivittäin tai menetä sen takia elämänhallintaa täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että olen samaa mieltä joidenkin muiden kanssa täällä. Heroiini on kamala aine käyttäjälleen, mutta sivullisille siitä on vähemmän haittaa kuin esim peukusta.
Peukun ja muiden piristeiden käyttäjät eivät käytä ns. hitaita kuten heroiinia tai muita opioideja. Niillä kun on aivan eri vaikutukset. Eikä yhden huumeen käyttö vähennä muiden käyttöä. Huumeiden käyttö on niitä pitkään kasvaneita paheita. Se kasvu jatkuu entiseen tapaan kun päättäjien enemmistön mielestä huumepolitiikkaa ei voi muuttaa.
Itseasiassa sekakäyttö on todella yleistä.
Ei sekään niin paha ole kuin pelätään, tunnen ihmisiä jotka on herskasta päässyt eroon hoidolla ja ilman, enimmäkseen hoidolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Slummissa kyllä ja sieltä ne käyttäjät on meille tuota ja lisää tulee...
Kännissä puolestaan ei näemmä onnistu edes yksinkertaisen lauseen muodostaminen.
Olen peukunkäyttäjän lähiomainen ja peukku on "nopea" huume - läheiseni käy ylikierroksilla eikä pysy paikallaan, suu käy taukoamatta. Ennen peukkua käytti piriä. Heroiini on paitsi hinnaltaan, myös vaikutuksiltaan aivan eri tavaraa kuin mitä tämä läheiseni käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Miten niin?
Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.
Mitä tyylikästä siinä on? Miksi heroiini olisi tyylikästä, jos rokkarit ovat sillä päivänsä päättäneet?
Jerry Garcia käytti heroiinia 20 vuotta päivittäin. Kuoli diabetekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että olen samaa mieltä joidenkin muiden kanssa täällä. Heroiini on kamala aine käyttäjälleen, mutta sivullisille siitä on vähemmän haittaa kuin esim peukusta.
Peukun ja muiden piristeiden käyttäjät eivät käytä ns. hitaita kuten heroiinia tai muita opioideja. Niillä kun on aivan eri vaikutukset. Eikä yhden huumeen käyttö vähennä muiden käyttöä. Huumeiden käyttö on niitä pitkään kasvaneita paheita. Se kasvu jatkuu entiseen tapaan kun päättäjien enemmistön mielestä huumepolitiikkaa ei voi muuttaa.
Ehkäpä heidät pitää vaan totuttaa heroiiniin. Tuomiot stimuista tappiin ja sitten puhtaan heroiinin vetämisestä ei rangaista. Pääasia on että pysyvät tokkurassa nuokkumassa eivätkä aiheuta mitään hankaluuksia. Tätä ei nyt narkkareilta kysellä vaan he vetävät sitä mitä määrätään. Käärikää hihat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä suuntaus, her#oiini on kuitenkin tyylikkäin päihde.
Miten niin?
Eiköhän heroiini ole tunnetuin kova päihde. Esim koko rock-maailma on aikanaan pyörinyt tällä aineella.
Mitä tyylikästä siinä on? Miksi heroiini olisi tyylikästä, jos rokkarit ovat sillä päivänsä päättäneet?
Jerry Garcia käytti heroiinia 20 vuotta päivittäin. Kuoli diabetekseen.
Keith Richards veti heroiini n. 15 vuotta ja elää.
Slash veti heroiinia saman verran ja elää.
Kurt Cobain veti myös ja ampui päänsä paskaksi.
Kaikilta hyvää musiikkia narkkauksen ajalta. Väitänpä että peukkupäissään ei olisi onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla hinnakasta toisin kuin peukku.
Jep, lienee kalliimpaa kuin nämä kemialliset Kiinan cocktailit, fentanyylit, peukut ja lääketehtaiden subutexit.
Suomessa on oikeasti ihan karsea huumeongelma.
Eivät taida huumeet miettimällä tyylikkäiksi muuttua...