Miksei enää ole fruittareita?
Kommentit (9)
Kyllähän valtaosa nuorista miehistä on nykyään, vai riippuuko se alueesta missä asuu.
Eikö porukka oikeasti muista enää edes fruittaritermiä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän valtaosa nuorista miehistä on nykyään, vai riippuuko se alueesta missä asuu.
Fruittarilla pitää olla Lacosten vermeet.
Ei enää ole oikein koviksiakaan. Kaikki nuoret on nykyisin jonkinlaisia fruittareita tai nyhveröitä.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmien syöjiä?
Niillä kaikilla on maksa pettänyt.
Vanhaan hyvään aikaan oli rasvikset, teinit ja tavikset.
Rasvikset oli koviksia, teinit oli hyvin käyttäytyviä ja pukeutuivat viimeisen muodin mukaan ja tavikset oli tavallsia tallaajia jotka eivät erottunut massasta mitenkään.
Terkuin entinen nuori ja teini
Ne on nykyään hipstereitä sekä setan ja priden väkeä