Lue keskustelun säännöt.
Rastaman live up!
23.06.2026 |
Ihan mukava biisi. Kuuntelin monta kertaa tänään. Bobia parhaimmillaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänIhan mukava biisi. Kuuntelin monta kertaa tänään. Bobia parhaimmillaan.
Eri. Musiikillisesti todella köyhä ja yksinkertainen. Marleylla&Wailersilla on lukuisia todella hienoja biisejä- tämä ei kuulu niihin.