Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä pareja, joista toinen juo alkoholia ja tykkää humaltua ja toinen ei?
23.06.2026 |
Voiko suhteella olla tulevaisuutta vai alkaako ärsyttää jossain vaiheessa?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tiedän åariskunnan ja toimii. Rva ei voi juoda migrenin vuoksi. Sallii miehelleen ok. KOSKA- mies ei aiheuta ongelmia. Ei juurikaan krapulaa, ei oksuja ei tappelua- jopa innostuu tekemään pihatöitä juoman alussa innokkammin kuin mulloin. Kuuntelee musaa, soittelee itsekin kitaraa, joskus innostuu leipomaan pitsaakin.
Eli heillä ok. Toi on se pointti- Ei ongelmia. Rva jopa tuo pääsääntöisesti juomat ukolleen kun eniten asioi kaupoilla. ( kiva rva vai mitä) ja rva ei natkuta vaikka arkena aamulla 7- jos vapaapäiv't niin saapi ottaa- kunhan ennen töitä se yksi välipäivä , että freesautuu.
Mies ei lähde bareihin - eli kyläsä tai omassa himassa- yksin tai kaverin kans.