Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikärry, Hämeenlinna

Vierailija
23.06.2026 |

Yksikertainen kysymys.

Onko jossain Hämeenlinnan ruokakaupassa käytössä lemmikkikärryt koiralle?


En kaipaa nyt mielipiteitä kärryjen käytöstä, juupas eipäs kommentointia,

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.

Vierailija
2/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.

Nämä on varmaan niitä sekopäitä ”koiraäitejä” joiden koirat nukkuvat ihmisten sängyissä, syövät jotain helvetin kallista gourmettia ja ovat maman kanssa kuin paita ja perse kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.

Helteillä ei koiria autoon jätetä, ääliö. 

Vierailija
4/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtäminen, huoh :(

Vierailija
5/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.

Helteillä ei koiria autoon jätetä, ääliö. 

Vietitkö kauankin aikaa ilman happea kun äitisi synnytti? Missä kohtaa tuossa sanottiin että koira jätetään helteellä autoon? Suomessa ei ole helteitä suurimman osan aikaa vuodesta.

Vierailija
6/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.

Helteillä ei koiria autoon jätetä, ääliö. 

Ei **ttu mitä muumeja täällä pyörii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei.

Vierailija
8/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnassa koirakärryt ovat käytössä K-Market Visamäessä ja K-Market Käikälässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.

En kyllä kesällä jätä autoon, jos on  vähänkin hellettä ja ollaan reissussa.

Vierailija
10/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.

Nämä on varmaan niitä sekopäitä ”koiraäitejä” joiden koirat nukkuvat ihmisten sängyissä, syövät jotain helvetin kallista gourmettia ja ovat maman kanssa kuin paita ja perse kaikkialla.

Ei sun persettäsi luulisi kutittavan missä kenenkin koirat nukkuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lemmikärryä Penttilän bangbussiksi.

Vierailija
12/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tästä nyt tietenkin tuli mileipideasia, eikä vastata kysymykseen, niin selitän.


Joudun pakosta matkustamaan yksin koirana kanssa autossa paikasta  x kohteeseen y.

Hämeenlinna on järkevin vaihtoehto pysähtyä kesähelteessä kaupassa, jotta tavarat pysyvät ok kylmälaukussa kohteeseen asti.


Koiraa ei voi jättää autoon, tietenkään ja en jätä sitä ulos naruun, koska ihmiset ovat arvaamattomia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.

Ollaan koiran kanssa lenkillä ja tulomatkalla tullaan kaupan kautta. Kauppias on toivottanut koirani tervetulleeksi kauppaan. Koiria on ollut 23 vuotta.

Vierailija
14/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämeenlinnassa koirakärryt ovat käytössä K-Market Visamäessä ja K-Market Käikälässä.

Hämeenlinnassa koirakärryt ovat käytössä K-Market Visamäessä ja K-Market Käikälässä.

Suurkiitos vaatauksesta.


Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.

Helteillä ei koiria autoon jätetä, ääliö. 

Ei **ttu mitä muumeja täällä pyörii

Etkö osaa kommentoida asiallisesti?

Vierailija
16/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämeenlinnassa koirakärryt ovat käytössä K-Market Visamäessä ja K-Market Käikälässä.

Hämeenlinnassa koirakärryt ovat käytössä K-Market Visamäessä ja K-Market Käikälässä.

Suurkiitos vaatauksesta.


Ap

Ollos hyvä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi