Lue keskustelun säännöt.
Rydmanin PM-kampanja alkoi rytinällä!!
23.06.2026 |
Vaviskaa Antit ja Sofiat!!
Veronmaksajat ovat kyllästyneet sosialismiin!!
Kommentit (9)
Veronmaksajat ovat kyllästyneet perussuomalaisten riitelyyn ja sooloiluun. Ja kokoomus on kyllästynyt Rydmanin temppuihin. Siinä kaksi syytä, miksi ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rydman tippuu eduskunnasta ensi vaaleissa
Vierailija kirjoitti:
Rydmanista nyt ei ikinä tule pm:ää.
Ensin pääministeri, sitten presidentti.
Siinä vasta luottamusta herättävä valtiomies ja maan isä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näköjään persukin osaa olla huumorimies. M52
Uusi Hitler ja Napoleon samassa paketissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Rydman on alamittainen.
Niin oli Napoleonkin.
Rydmanista nyt ei ikinä tule pm:ää.