Alzheimerin tautia sairastanut nainen söi taikasieniä – alkoi keskustella uudelleen
Kommentit (12)
Suomessahan kuollaan jo nyt sellaisiin syöpiin jotka Saksassa ja muualla euroopassa hoidetaan melkein käsikauppalääkkeillä.
Sitten hoetaan 1970-luvun mantraa erinomaisesta Suomalaisesta terveydenhoidosta.
Meillä loputtomat määrät rahaa kaadetaan hyväveliverkoston sotejohtajille ja kärjelleen käännetyn pyramidin pohjalla yksi sarisairaanhoitaja yrittää yksin pitää korttitaloa pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan kuollaan jo nyt sellaisiin syöpiin jotka Saksassa ja muualla euroopassa hoidetaan melkein käsikauppalääkkeillä.
Sitten hoetaan 1970-luvun mantraa erinomaisesta Suomalaisesta terveydenhoidosta.
Meillä loputtomat määrät rahaa kaadetaan hyväveliverkoston sotejohtajille ja kärjelleen käännetyn pyramidin pohjalla yksi sarisairaanhoitaja yrittää yksin pitää korttitaloa pystyssä.
Miksei olga Temonen saanut näitä mainioita käsikauppalääkkeitä vaikka Saksassa asti kävi?
Vierailija kirjoitti:
Jos noista sienistä kehitetään lääkkeitä, Suomi on viimeinen maa jossa ne tulevat käyttöön. Täällä pitää kärsiä koska ei saa olla liian kivaa. Toimimattomia ja vaikeita haittavaikutuksia aiheuttavia psyykelääkkeitä kyllä määrätään holtittomasti. Enkä ole siis itse sieniä kokeillut (ja olen ollut 9 vuotta ilman päihteitä eli en ole myöskään mikään sieni/kannabisspämmääjä.)
Sienet ja kannabis voivat olla hyviä lääkkeitä muualla mutta suomi on aina ihan eri asia. Täällä kun on kaikki ihan toisin kuin muussa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noista sienistä kehitetään lääkkeitä, Suomi on viimeinen maa jossa ne tulevat käyttöön. Täällä pitää kärsiä koska ei saa olla liian kivaa. Toimimattomia ja vaikeita haittavaikutuksia aiheuttavia psyykelääkkeitä kyllä määrätään holtittomasti. Enkä ole siis itse sieniä kokeillut (ja olen ollut 9 vuotta ilman päihteitä eli en ole myöskään mikään sieni/kannabisspämmääjä.)
Sienet ja kannabis voivat olla hyviä lääkkeitä muualla mutta suomi on aina ihan eri asia. Täällä kun on kaikki ihan toisin kuin muussa maailmassa.
Juu, pitää muistaa porttiteoria.
Etenkin tuo kantsu on tosi pirullista kamaa, kun Suomessa se johtaa välittömästi kovien aineiden orjaksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noista sienistä kehitetään lääkkeitä, Suomi on viimeinen maa jossa ne tulevat käyttöön. Täällä pitää kärsiä koska ei saa olla liian kivaa. Toimimattomia ja vaikeita haittavaikutuksia aiheuttavia psyykelääkkeitä kyllä määrätään holtittomasti. Enkä ole siis itse sieniä kokeillut (ja olen ollut 9 vuotta ilman päihteitä eli en ole myöskään mikään sieni/kannabisspämmääjä.)
Sienet ja kannabis voivat olla hyviä lääkkeitä muualla mutta suomi on aina ihan eri asia. Täällä kun on kaikki ihan toisin kuin muussa maailmassa.
Juu, pitää muistaa porttiteoria.
Etenkin tuo kantsu on tosi pirullista kamaa, kun Suomessa se johtaa välittömästi kovien aineiden orjaksi jne.
Kannattaa oikeasti tutustua porttiteoriaan. Lahkolaislääkäri väitti että tanssiminen johtaa prostituutioon. Siitä se niinku lähti.
Epäilemättä jokainen prostituutti on joskun tanssinut. Ja luulen myös että jokainen kovien käyttäjä on joskus polttanut ruohoa.
Itse olen hoitanut taikasienillä pois masennuksen, ahdistuksen ja pakko-oireisen häiriön. En yhtään ihmettele, että voisivat auttaa muistisairauksiinkin. Sen verran tehokkaasti ne auttavat uusien ratojen rakentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä jokainen prostituutti on joskun tanssinut. Ja luulen myös että jokainen kovien käyttäjä on joskus polttanut ruohoa.
Luultavasti myös juonut teetä tai kahvia.
Dementialiiton sivuilla oli muutama vuosi sitten uutinen, että kannabiksen käytön jälkeen tutkimushenkilön aivoverenkierto oli vilkkaampaa parisen viikkoa.
Kannabiksella olisi paljon terveysvaikutuksia, mutta huumefobinen viranomaisten ja poliitikkojen asenne estää sen. Asenne on Ruotsista omaksuttu, ja alun alkaen USA:n huumevirastolta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan kuollaan jo nyt sellaisiin syöpiin jotka Saksassa ja muualla euroopassa hoidetaan melkein käsikauppalääkkeillä.
Sitten hoetaan 1970-luvun mantraa erinomaisesta Suomalaisesta terveydenhoidosta.
Meillä loputtomat määrät rahaa kaadetaan hyväveliverkoston sotejohtajille ja kärjelleen käännetyn pyramidin pohjalla yksi sarisairaanhoitaja yrittää yksin pitää korttitaloa pystyssä.
Suomen terveydenhoito on lähinnä surullinen vitsi muualla euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoitanut taikasienillä pois masennuksen, ahdistuksen ja pakko-oireisen häiriön. En yhtään ihmettele, että voisivat auttaa muistisairauksiinkin. Sen verran tehokkaasti ne auttavat uusien ratojen rakentamiseen.
Lääkäri tutki tuttavaani, joka on selkärankavamman takia liikuntakyvytön jaloistaan. Tuttavani oli myös ko. sieniä testaillut, ilmeisesti kuitenkin ihan muissa kuin lääkinnällisissä tarkoituksissa mutta lääkäri ihmetteli, miten tuntoalue oli kolmisen senttiä alempana kuin ennen. Lääkäri oli pohtinut tuttavalleni sienien käytöstä kuultuaan, että pitäisiköhän näitä sieniä tutkia lääkinnällisessä käytössä enemmänkin.
Toivon todella, ettei lekuri vain pohtinut ääneen, vaan on jo vienyt ajatusta pidemmälle.
Itse en lähtisi kokeilemaan omin päin, koska olen addiktoituva persoona, mutta olen varma, että noista sienistä saisi todella moni apua.
Jos noista sienistä kehitetään lääkkeitä, Suomi on viimeinen maa jossa ne tulevat käyttöön. Täällä pitää kärsiä koska ei saa olla liian kivaa. Toimimattomia ja vaikeita haittavaikutuksia aiheuttavia psyykelääkkeitä kyllä määrätään holtittomasti. Enkä ole siis itse sieniä kokeillut (ja olen ollut 9 vuotta ilman päihteitä eli en ole myöskään mikään sieni/kannabisspämmääjä.)