Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopa puolet naisista tienaa alle naisten mediaanitulon.

Vierailija
22.06.2026 |

Mutta miehistä kuitenkin puolet tienaa enemmän kuin miesten mediaanitulot ovat!

Pitäisikö tulonjakoja tasata paremmin?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehille oikein maksetaan?

Kaikki mitä näet ympärilläsi on miesten keksimää, suunnittelemaa, rakentamaa ja ylläpitämää.

Sillä välin naiset puuhastelee lähinnä käsienheiluttelualoilla missä hyvä fiilis on tärkeintä.

Selvä homma. Kun tuut ensiapuun ja vuodat kuiviin, niin minä heiluttelen vain käsiä.

Vierailija
42/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehille oikein maksetaan?

Kassit ja keppi on painavat kantaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa kouluttautua Bobcat -kuskeiksi. 

Vierailija
44/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vaikuttaa myös se, että naiset ovat sitoutuneempia työhönsä kuin miehet. Fakta on, että palkkaa nostetaan vaihtamalla työpaikkoja, ei 1-2% vuosikorotusten avulla. Esimerkkinä olet ollut samassa talossa 20v ja noussut aloittelijasta ylemmäksi toimihenkilöksi, olet saanut vuosikorotuksia ja sitten pari isompaa 300-500€ tittelikorotusta. Vastaavalle tasolle palkataan talon ulkopuolelta henkilö markkinoilla olevan palkkatason mukaan, saa paljon enemmän välittömästi, ja todennäköisesti vielä paljon nuorempi henkilö kyseessä.

Vierailija
45/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetunymmärtämisessä on olis pikkasen kohennettavaa. AP varmaan nauraa lähes kaikille näille ääliöpäisille kommenteille jotka osoittaa sisälukutaidon puutteet.

Vierailija
46/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehille oikein maksetaan?

Perinteinen penislisä. Ei mitään tekemistä ammattitaidon tai ahkeruuden kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on täysi vapaus valita ammatti, josta maksetaan hyvin. Rekkakuskit, sähköasentajat, raksatyöläiset jne hankkivat hyvin. 

Joo, ehkä ammatin voi valita,mutta toinen asia saako töitä.

Kyllä töitö löytyy jos on tarpeeksi pätevä. Siihen se kaatuukin suurelle osalle naisille. Tätä ette halua myöntää koska femakkolesbot ovat aivopesseet teidät luulemaan että vaikka olisitte täysin hyödyttömiä ja paskoja työntekijäitä teille kuuluisi kuitenkin korkea palkka.

Miksi sitten naisten työllisyys on noussut miesten työllisyysastetta korkeammaksi? Omien sanojesi mukaanhan se tarkoittaa että naiset ovat olleet etevämpiä tällä saralla.


Oletko työtön itse? 

Ps. Trollausta palstalla ei lasketa työksi.

Juuri noihin veronmaksajien suojatyöpaikkoihin naisia palkataan sympatiasta. Nyt kun oikeita töit joka maksaisi teidän palkat veroina on vähemmän niin se myös heijastuu teidän liksoihin. 

Vierailija
48/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä, fakta jonka AP taas toi hienosti esiin.

Tuo ei välttämättä pidä paikkaansa, keskiarvo on eri asia kuin mediaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt perspösilön pitäisi vielä tajuta, mikä on mediaani.

(Mediaani on suuruusjärjestykseen järjestetyn lukujoukon keskimmäinen luku. Se jakaa aineiston kahteen yhtä suureen osaan: puolet luvuista on mediaania pienempiä ja puolet sitä suurempia. )

Älä viitsi ap, sä jujutat vain tyhmimpiä. Eikö täällä ole ihan tarpeeksi riidanhaastamista.

Vierailija
50/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikka on tylsää ja epäinhimillistä.

-SDP

 

Matematiikka on rasismia ja sovinismia.

 

-vasemmistoliitto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mediaanitulo on keskimmäinen arvo tai kahden keskimmäisen keskiarvo. Mediaanin alapuolella on 50% ja yläpuolella 50%. Keskiarvo taasen voi olla jompaan kumpaan suuntaan "kallellaan", siihen vaikuttaa isot poikkeamat, mutta mediaaniin ei. En siis ymmärrä, miten mediaanin alapuolella / yläpuolella voisi olla yli puolet tarkastelujoukosta, sen pitäisi olla matemaattisesti mahdotonta (koska mediaani on siis se keskimmäinen arvo).

Piti just selittää sama. On taas hyvä kinaamisen aihe kun lyhyen matikan mammat pääsee vauhtiin

"lyhyen matikan mammat" = ulinalautatrolli

Vierailija
52/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hoksasi miten statistiikkaa luetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hoksasi miten statistiikkaa luetaan.

Tää on varmaanki sellaneinen samanlainen fakta kuin, että yli puolet autoilijoista pitää itseään keskimääräistä parempana kuljettajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi