Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuiko teidän miehet häiden järjestelyyn mitenkään?

Vierailija
22.06.2026 |

Mä oon jo niin väsynyt, itse olen saanut suunnitella kaikki tarjottavat, koristelut, hakea avioehdon valmiiksi, itse täytyy myös hakea esteiden tutkinta kun mies ei tee elettäkään näiden asioiden eteen vaikka itse on vongannut naimisiin 6 vuotta. Miestä on täytynyt pakottaa juttelemaan esim tarjoiluista, onko tämä ja tämä hyvä. Itse saan selvittää kaikki mistä kakut tilataan. Mies ei tee elettäkään. Tänään jo suutuin, kun hän ihan pokkana sanoi että voin kirjoittaa avioehdon hänen puolestaan. Silloin oli jo pakko korottaa ääntä että minä en sun allekirjoitusta siihen väärennä, että sen verran sun on itse pakko vaivautua. Onneksi ei oo isot juhlat, olisin saanut hermoromahduksen jo monesti.

 

Onko teillä ollut tämmöstä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on naimisiin haluta ja laittaa muut hoitamaan asiat, sitten voi kävellä itse valmiiseen pöytään. 

Vierailija
2/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki noin puolet järjestelyistä ja käytännön asioista, kuten lastenkinhoidon ja kotitöiden kanssa. Metatyöstä mies tekee enemmistön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen pullukan voimaulina

Vierailija
4/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä olisin mielelläni suunnitellut ja järjestänyt häitämme. Morsian ja äitinsä tuntuivat kuitenkin tietävä kaiken paremmin, eikä toiveitani otettu kuuleviin korviin. Apupojan hommia oli kyllä tarjolla senkin edestä.

Vierailija
5/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että mies muuttuu tuosta paremmaksi häiden jälkeen? Loppuelämäsi tulet elämään noin, peru suosiolla ne häät. 

Vierailija
6/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden paperin allekirjoituskin on liian vaivalloista? Ei hyvältä näytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä häät ovat morsiamen prinsessapäivä. 

Järjestely on täysin morsiamen vallassa. Sulhanen ei saa osallistua mitenkään.

Vierailija
8/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osallistu häiden valmisteluihin niin ei hän jatkossakaan tee mitään. Parempi perua häät ellet halua olla miehesi passaaja lopun elämääsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru häät. Oikeasti. Kyllä miehen täytyy osallistua ja näyttää kiinnostusta. Nyt sä olet menossa yksin naimisiin ja järjestämässä yksin juhlia

Vierailija
10/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi enemmän naimisiin kuin minä. Mies ehdotti päivää, ehdotti kirkkoa ja juhlapaikkaa, soitti kaikkiin näihin ja varasi paikat jne. Teki varmasti ainakin puolet jos ei enemmänkin.


No mies on kyllä ollut ahkera myöhemminkin liitossa. Minä olen hoitanut enemmän perinteisiä naisten kotitöitä ja lapsia kun olen ollut kotona lasten kanssa/työttömänä. Mutta mies on tehnyt tosi paljon myös kotona ja meidän yhteisessä yrityksessä töitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa häät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait tiedät, että naimisiin voi mennä digi- ja väestövirastossa virka-ajalla? 

Vierailija
14/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei omat häät kiinnosta tuon vertaa niin kannattaako edes mennä naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusiko mies mitään tarjottavia ja koristeluja ensinkään? 

Vierailija
16/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin syntyi kaurahattu, stringipersu, punaniska, perusjuntti - oikea härmäläinen

kaurahattu, stringipersu, punaniska, perusjuntti - häijy ja itsepäinen

Vierailija
17/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osti vaseliinia ja polvisuojat.

M42

Vierailija
18/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti tosissaan asiakirjavääreenöstä? Ei olisi pätevä ehto vaikka hänen luvalla sen hänen puolesta allekirjoittaisit

Vierailija
19/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa häät?

"Maksan rahaa, saan käyttäytyä kuin perse ja olla perse ja kohdella muita perseesti ja raha ja perse" 

 

Miehet pähkinänkuoressa

Vierailija
20/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistui, maksamalla.

Paperiasiat maistraatissa, sitten illallinen hienossa merenrantaravintolassa ja yöksi kävellen kotiin.

Ainoa askartelutehtävä oli kutsujen kirjoittaminen, sen halusin tehdä itse.

Tarjoilut sun muut tuli ravintolan puolelta.

 

Omasta mielestäni täydelliset häät.

T. Morsian85

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä