Osallistuiko teidän miehet häiden järjestelyyn mitenkään?
Mä oon jo niin väsynyt, itse olen saanut suunnitella kaikki tarjottavat, koristelut, hakea avioehdon valmiiksi, itse täytyy myös hakea esteiden tutkinta kun mies ei tee elettäkään näiden asioiden eteen vaikka itse on vongannut naimisiin 6 vuotta. Miestä on täytynyt pakottaa juttelemaan esim tarjoiluista, onko tämä ja tämä hyvä. Itse saan selvittää kaikki mistä kakut tilataan. Mies ei tee elettäkään. Tänään jo suutuin, kun hän ihan pokkana sanoi että voin kirjoittaa avioehdon hänen puolestaan. Silloin oli jo pakko korottaa ääntä että minä en sun allekirjoitusta siihen väärennä, että sen verran sun on itse pakko vaivautua. Onneksi ei oo isot juhlat, olisin saanut hermoromahduksen jo monesti.
Onko teillä ollut tämmöstä?
Itse olen laittanut tähän mennessä noin 2000 euroa, mies 0 euroa. Häihin 3kk.
AP