Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuiko teidän miehet häiden järjestelyyn mitenkään?

Vierailija
22.06.2026 |

Mä oon jo niin väsynyt, itse olen saanut suunnitella kaikki tarjottavat, koristelut, hakea avioehdon valmiiksi, itse täytyy myös hakea esteiden tutkinta kun mies ei tee elettäkään näiden asioiden eteen vaikka itse on vongannut naimisiin 6 vuotta. Miestä on täytynyt pakottaa juttelemaan esim tarjoiluista, onko tämä ja tämä hyvä. Itse saan selvittää kaikki mistä kakut tilataan. Mies ei tee elettäkään. Tänään jo suutuin, kun hän ihan pokkana sanoi että voin kirjoittaa avioehdon hänen puolestaan. Silloin oli jo pakko korottaa ääntä että minä en sun allekirjoitusta siihen väärennä, että sen verran sun on itse pakko vaivautua. Onneksi ei oo isot juhlat, olisin saanut hermoromahduksen jo monesti.

 

Onko teillä ollut tämmöstä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa häät?

Itse olen laittanut tähän mennessä noin 2000 euroa, mies 0 euroa. Häihin 3kk.

 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi