Mikä on mielestänne vih atuin suomalainen bändi/artisti suomalaisten keskuudessa?
Mielestäni Lordi. Putaansuun ei tarvitse haastattelussa kuin vähän kritisoida jotain asiaa usein ihan aiheestakin, niin media tekee klikkiotsikoita kuten "Lordi raivostui" ja keskustelut täyttyvät kommenteista kuten eikö tuo pelle voi jo lopettaa ja viisut meni jo.
Kommentit (40)
Kiva, kun laitat tällaisia kesätunnelmia kohottavia ja positiivisia aloituksia tänne meidän kaikkien iloksi!
Laittaakohan porukka tähän artisteja, joita itse vihaa eikä niitä, joita kelaa muiden vihaavan?
Eikö Yö -yhtyettä aina käytetä esimerkkinä.
Ja olli oli sentään reipas duunari. Kun suosio laski, niin teki siivoustyötä ja taksia, eikä hän voinut sille mitään että suosio nousi ja räjähti uudelleen.
Nyt on Kuumaa, jonka biisejä pidetään kuin tekoälyllä luotuina, hengettöminä.
Vierailija kirjoitti:
Sanni
Tää ei osaa edes laulaa. Ja ei, tää ei ollut mitään "vihaa" artistia kohtaan vaan ihan rehellinen fakta.
Sanoisin että Irwin Goodman (suurin osa suomalaista pitää täytenä pellenä, juoppona ja pedofiilinä).
Kyllä Mambaa veikkaisin