Onko se oikein, että työtön saa nukkua niin pitkää kuin haluaa, käydä festareilla ja istua terassilla vaikka koko päivän, kun työssäkäyvä
Raataa töissä 30 asteen helteessä ja palkaksi saa parikymppiä enemmän kuin työtön pummi?
Kommentit (26)
Valita pomolle asiasta tai hommaa parempi työpaikka. Perusta firma. vittuako täällä itket.
Millä rahalla työtön käy terasseilla tai festareilla?
Siksihän sinä käyt töissä,, että minä voin noita tehdä. Oma valinta.
Tuohonhan perskokkare hallitus juuri kannusti poistamalla osa-aikatyön suojaosan.
Tietenkin. Sinäkin voit ihan vapaasti ryhtyä työttömäksi vaikka heti huomenna ja nauttia tästä kaikesta sen sijaan ruikutat vauvalla.
Täyttä totta. Jaxuhaleja täältä elävän musiikin terdeltä.
Ryhdy työttömäksi kun se kerran on noin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Sinäkin voit ihan vapaasti ryhtyä työttömäksi vaikka heti huomenna ja nauttia tästä kaikesta sen sijaan ruikutat vauvalla.
Ne ruikuttajat ei ikinä uskalla🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet pösilö keskivertotyöttömällä olevan varaa luettelemiisi?
Tunnen ainakin 3 ihmistä jotka toimeentulotuella matkustelee ympäri maailmaa, istuu terasseilla ja käy joka kesä festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet pösilö keskivertotyöttömällä olevan varaa luettelemiisi?
Niinpä. Ansiosidonnainen kestää hetken jos sellaiselle on päässyt.
Tyhmä työtä raataa, viisas pysyy köyhänä vähemmin vaivoin.
Jep ja palkkioksi tästä raatamisesta sain kusiset 2700e lomarahoja mitä noilla hiluilla voi muka lomailla.
käydä kerran terassilla ja maksaa laskut saman tekee kyllä työtönkin ilman raatamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet pösilö keskivertotyöttömällä olevan varaa luettelemiisi?
Tunnen ainakin 3 ihmistä jotka toimeentulotuella matkustelee ympäri maailmaa, istuu terasseilla ja käy joka kesä festareilla.
Nyt tuli toimeentulotuki hullu palstalle sillä rahaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla työtön käy terasseilla tai festareilla?
Tukirahoilla tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet pösilö keskivertotyöttömällä olevan varaa luettelemiisi?
Tunnen ainakin 3 ihmistä jotka toimeentulotuella matkustelee ympäri maailmaa, istuu terasseilla ja käy joka kesä festareilla.
Puhelin vaan äkkiä kouraan ja haistatttelet pomolle että vetää vithun päähänsä.
Sinäkin ryhdyt nyt matkailemaan business-luokassa eksoottisiin lomakohteisiin työkkärin piikkiin kuten nämä tuntemasi työttömät.
Mikä maksaa kun täällä vielä roikut, häh?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä työtä raataa, viisas pysyy köyhänä vähemmin vaivoin.
Eikä ole pakko vaivata itseään festareilla, terasseilla yms. Niissähän voisi törmätä elämäänsä katkeroituneen persun tai muun psykoottisen mulkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet pösilö keskivertotyöttömällä olevan varaa luettelemiisi?
Tunnen ainakin 3 ihmistä jotka toimeentulotuella matkustelee ympäri maailmaa, istuu terasseilla ja käy joka kesä festareilla.
Puhelin vaan äkkiä kouraan ja haistatttelet pomolle että vetää vithun päähänsä.
Sinäkin ryhdyt nyt matkailemaan business-luokassa eksoottisiin lomakohteisiin työkkärin piikkiin kuten nämä tuntemasi työttömät.
Mikä maksaa kun täällä vielä roikut, häh?
Joo ! hieno satu taas toimeentulotuki hullulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä työtä raataa, viisas pysyy köyhänä vähemmin vaivoin.
Eikä ole pakko vaivata itseään festareilla, terasseilla yms. Niissähän voisi törmätä elämäänsä katkeroituneen persun tai muun psykoottisen mulkun.
Esim sinuun psykoottinen persu sanan jankuttaja mulkku...
Mistä kuvittelet pösilö keskivertotyöttömällä olevan varaa luettelemiisi?