Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostutteko viettämään aikaa kenen kanssa tahansa?

Vierailija
22.06.2026 |

Jos uusi puoliso sanoo että haluaa viettää aikaa hänelle tärkeiden ihmisten kanssa, niin suostutteko muitta mutkitta? Entä jos ne ihmiset täysin eri tyylisiä tai sinulla tulee epämukava olo siinä seurassa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä törmännyt tuollaiseen tilanteeseen. Tulen toimeen kaikkien kanssa; olen tosi sosiaalinen.

Vierailija
22/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu, en vain kestä kusipäitä.

Tämä on hankalaa töissä tauoilla. Täys idiootteja ympärillä ja ekstroverttejä äänekkäitä tietenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, joidenkin ihmisten kanssa en halua viettää aikaa vaikka siitä maksettaisi eikä syynä ole henkilön vamma vaan henkilön ilkeys -henkilökohtainen avustaja

Vierailija
24/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron taas, mulla oli joskus +15 vuotta sitten naistuttava, iältään lähes omien vanhempieni ikäinen. Kutsui minut monet kerrat kylään, estelin aluksi, mutta lopulta päätin lähteä. Ihan kiva ilta, tarjosi viinaa, niin humalluin.

Lopulta hän sanoi: Nuoriherra voisi nyt poistua! :) Poistuin kyllä nopeasti, tuolle jutulle naurettiin monet kerrat, jälkeenpäin. .... En minä siitä suuttunut, tajusin, et humalluin ja syytä poistua.

Kuulin myöhemmin, et hän oli kuollut, keuhkosyöpä tai melanooma. Hieno ihminen, juteltiin niitä vanhojen aikojen juttuja. Ikää mulla silloin jtn. 45 (nyt 60). Ikävä häntä, oli lähtöisin Laatokan Karjalasta (Laatokan pohjoispuolelta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi