Miksi Etelä-Amerikassa on paljon valkoisia?
Kommentit (8)
Argentiina oli aikoinaan, ennen peronistisia vasemmistopopulisteja, yksi maailman rikkaimmista maista. Sinne muutettiin 1800-luvulta 1900-luvun alkuvuosikymmeniin Euroopasta leveämmän leivän perässä. Varsinkin italialaisia lähti sinne paljon.
et oo tainut käydä esim brasiliassa
Buuri Johannesbuurista jnejne - Freukkaritkin sen jo tiesi
Vierailija kirjoitti:
Hollannista tulleiden siirtomaaherrojen jälkeläisiä käsittääkseni.
*Hups, tarkoitin tietysti Etelä-Afrikkaa.
Hitler kollegoineen matkusti sukellusveneellä Argentiinaan ja perustivat sinne yhteisön joka voi edelleen hyvin ja kasvanut merkittävästi.
Onnettomat kapitalistit ja kommunistit etsivät Hitleriä Berliinin bunkkerista, vaan eivät löytäneet tätä joten sepittivät propagandatarinan Hitlerin kuoleman hetkistä joka myös kirjoitettiin valheellisiin historian kirjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Argentiina oli aikoinaan, ennen peronistisia vasemmistopopulisteja, yksi maailman rikkaimmista maista. Sinne muutettiin 1800-luvulta 1900-luvun alkuvuosikymmeniin Euroopasta leveämmän leivän perässä. Varsinkin italialaisia lähti sinne paljon.
Suomalaisiakin lähti paljon Argentiinaan ja Brasiliaan ja perustivat siirtokuntia. Eurooppalaisia Etelä-Amerikkaan meni monesta maasta paljon 1800-luvulla.
Hollannista tulleiden siirtomaaherrojen jälkeläisiä käsittääkseni.