Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuo kaarinalaisen pojan tekemä sohvaskuutti näyttää mukavalta liikennevälineeltä

Vierailija
22.06.2026 |

https://www.is.fi/autot/art-2000012094157.html

 

Olisi mukava ajella Helsingin ruuhkissa tuolla, voisi ottaa nokoset jos alkaa väsyttämään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on laiton?

Vierailija
2/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on laiton?

Siksi, koska se (saattaa) tuottaa mielihyvää jollekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä oiva kulkupeli sohvaperunoille. Tuolla olisikin kiva hurauttaa kylille asioille.

Seuraavaksi varmaan moottorisoituihin sänkyihin jotkut pyörät alle, eikä tarvitse enää nousta edes sängystä. Sängyllä vaan torille kahville.

Vierailija
4/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä oiva kulkupeli sohvaperunoille. Tuolla olisikin kiva hurauttaa kylille asioille.

Seuraavaksi varmaan moottorisoituihin sänkyihin jotkut pyörät alle, eikä tarvitse enää nousta edes sängystä. Sängyllä vaan torille kahville.

Itse tykkäisin istua pytyllä mielummin, ei tarttisi lähteä vessaan.

Vierailija
5/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä oiva kulkupeli sohvaperunoille. Tuolla olisikin kiva hurauttaa kylille asioille.

Seuraavaksi varmaan moottorisoituihin sänkyihin jotkut pyörät alle, eikä tarvitse enää nousta edes sängystä. Sängyllä vaan torille kahville.

Youtubesta löytyy kiinalaismiehen videoita, joissa ajelee sängyllä kaupungilla ja maastossa.

Vierailija
6/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia Suomessa ei synny enää uusia innovaatioita. Luovuuden sijaan on lähtökohtana on säännökset ja direktiivit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Ahola ja Andreas Tolonenhan liikkui tuollaisella jo vuosia sittem

Vierailija
8/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai laissa ole annettu skuutin mittoihin tai painoon rajoituksia? Sehän vaatisi jopa lainsäätäjiltä älyä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai laissa ole annettu skuutin mittoihin tai painoon rajoituksia? Sehän vaatisi jopa lainsäätäjiltä älyä 

Tehoon on ainakin, luulen että painokin määritelty.

Vierailija
10/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on laiton?

Paljonkohan tuo viritys painaa istujineen päivineen? Ja mihin painorajaan skuutin jarrut on mitoitettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai laissa ole annettu skuutin mittoihin tai painoon rajoituksia? Sehän vaatisi jopa lainsäätäjiltä älyä 

Skuutin valmistajalla on varmasti omat sallitut mitoituksensa.

Vierailija
12/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia Suomessa ei synny enää uusia innovaatioita. Luovuuden sijaan on lähtökohtana on säännökset ja direktiivit. 

On suotavaa, että ihmiset pysyvät liikenteessä myös elossa, eivätkä tapata itseään/muita omituiselle virityksillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hieman liian vaarallinen, voisko olla?

Vierailija
14/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko hieman liian vaarallinen, voisko olla?

Turvallisemmalta näyttää kuin normaali skuutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kieltämisen, sääntelyn ja rajoittamisen suurmaa

Vierailija
16/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai laissa ole annettu skuutin mittoihin tai painoon rajoituksia? Sehän vaatisi jopa lainsäätäjiltä älyä 

Tuo varmasti painaa yli 25 kg.

"Kevyt sähköinen liikkumisväline, joka kulkee yli 25 km/h tai painaa yli 25 kg, kuten sähköpotkulauta, sähköinen tasapainoskootteri, senioriskootteri ja muut vastaavat ajoneuvot tulee vakuuttaa lakisääteisellä liikennevakuutuksella."

Varmasti on myös niin, että tuollaisetkin laitteet vaativat jonkin ennakkohyväksynnän, että niitä saa käyttää yleisillä teillä. 

Vierailija
17/17 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko hieman liian vaarallinen, voisko olla?

Turvallisemmalta näyttää kuin normaali skuutti.

Leveys on moniin paikkoihin liikaa. Tuossa videossakin vie koko väylän leveyden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme