Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun haave. Välimeren risteily. Muutama päivä, ehkä sviitti

Vierailija
22.06.2026 |

Olisin kuin ellun kana, söisin ja joisin hyvin. Olisi kiva pukeutua nätisti illalliselle. Mietin että jos synttärilahjaksi itselle, kolmen vuoden päästä. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menet ko. risteilylle.

Vierailija
2/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa sviitistä? En minä ainakaan laivalla ollessa käytä hyttiä muuhun kuin nukkumiseen, joten halvempikin riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva haave. Mulla vastaava, mutta Karibialla vaimon kanssa rauhallisesti saarelta saarelle siirtyen. Lähtö englannista

Vierailija
4/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

parvekkeellinen hytti riittää mainiosti

Vierailija
5/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa sviitistä? En minä ainakaan laivalla ollessa käytä hyttiä muuhun kuin nukkumiseen, joten halvempikin riittää.

Sviitissä on paremmat sängyt.

Vierailija
6/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku ihana kohde esim Italiassa tai Espanjassa? Viiden tähden hotelli palveluineen. 

Olisi enemmän  luksusta kuin risteily. 

Privaattikuljetus kentältä, parveke merinäköalalla, viiden tähden hotelleissa puolihoito on useimmiten loistava. 

Päivät voisi viettää hotellin rannalla, lähikylissä seikkailen, retkiä tehden tai vai ollen.

Teen säännöllisesti tuollaisen reissun ja on todella rentouttavaa, risteilylle en haluaisi (siirtymiset, ruuhkat, sidottu laivan aikatauluun). Kannattaa valita hotelli, jolla on oma ranta / rantaklubi, aurinkotuolit kuuluvat hintaan ja voit tilata ruokaa + juomaa suoraan huonelaskulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun käsittääkseni on jotain suomi firmoja joilla lyhyitä risteteilyjä eri maissa tutki nettiä. joku välimeri jne olis varmaan ihan ok.

on akvarellikursseja jne. pienet matkailu firmat järjestää.

Vierailija
8/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi joku ihana kohde esim Italiassa tai Espanjassa? Viiden tähden hotelli palveluineen. 

Olisi enemmän  luksusta kuin risteily. 

Privaattikuljetus kentältä, parveke merinäköalalla, viiden tähden hotelleissa puolihoito on useimmiten loistava. 

Päivät voisi viettää hotellin rannalla, lähikylissä seikkailen, retkiä tehden tai vai ollen.

Teen säännöllisesti tuollaisen reissun ja on todella rentouttavaa, risteilylle en haluaisi (siirtymiset, ruuhkat, sidottu laivan aikatauluun). Kannattaa valita hotelli, jolla on oma ranta / rantaklubi, aurinkotuolit kuuluvat hintaan ja voit tilata ruokaa + juomaa suoraan huonelaskulle. 

Mä tykkään risteilyistä, siitä että kaikki palvelut on ihan vieressä tavallaan saman katon alla. Satamissa menisin johonkin järjestetylle sightseeing-bussireissulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva haave. Mulla vastaava, mutta Karibialla vaimon kanssa rauhallisesti saarelta saarelle siirtyen. Lähtö englannista

Mä en jaksaisi ihan noin pitkää, joku max 5 päivää on ihan riittävä sitten on aika nähty jo se laiva. 

Vierailija
10/10 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun käsittääkseni on jotain suomi firmoja joilla lyhyitä risteteilyjä eri maissa tutki nettiä. joku välimeri jne olis varmaan ihan ok.

on akvarellikursseja jne. pienet matkailu firmat järjestää.

Laiva pitäisi olla hyvä. Silmäilin jo tuota uutta mikä vasta lähti Turun telakalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi