Lue keskustelun säännöt.
Ryhtyisitkö franchising-yrittäjäksi?
22.06.2026 |
Luin aiemmin kaameita kertomuksia R-kioski-yrittäjien tuskasta. Tehtiin jopa 14-tuntisia työpäiviä ja meni kauan ennenkuin edes pystyttiin nostamaan jonkinlaista palkkaa itselle.
Ihan orjan hommaa ja itse kantaa riskin valtavan työmäärän myötä.
Ärräyrittäjien piti jopa tallettaa jokin suht iso summa "takuurahaksi" aloittaessaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En yleensäkään yrittäjäksi.
Jos lopettaa yritystoiminnan kestää todella kauan että voi saada työttömyystukea ja byrokratia on kaamea.