Mihin on kadonnut nainen Mynämäestä ja intialainen mies Helsingistä?
Mitä arvelette heille tapahtuneen. 2 nuorta ihmistä yhtäkkiä kadonnut.
Aika hankalaa sen intialaisen vanhempien olla yhteydessä tutkintaan Intiasta käsin. Voivat toki soittaa ja kuvapuheluita, mutta tulevatko esim tutkimaan pojan tavarat. Ehkä vanhemmat saisivat tavaroista jotain vinkkiä, jota poliisi ei keksi?
Entä mynämäkeläisen kohtalo. Minne hävisi noin vaan.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Intialaisen taustoja on kerrottu enemmän. Mynämäkeläisestä ei ole kuin poliisin julkaisema kuva. Ihan ok toki. Mitäpä sitä hyödyttää elämäntarinaa tänne kertoakaan. Toisaalta ehkä avittaisi etsinnöissä, jos kerrottaisiin missäpäin on tottunut kulkemaan.
Netissä on näå molemmat avattu
Uhrattiin jumalille jussina, helsinkiläinen tapa.
Ne on jossain mökillä nu zzi massa. siinä iho tummuu ja läski lätisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intialaisen taustoja on kerrottu enemmän. Mynämäkeläisestä ei ole kuin poliisin julkaisema kuva. Ihan ok toki. Mitäpä sitä hyödyttää elämäntarinaa tänne kertoakaan. Toisaalta ehkä avittaisi etsinnöissä, jos kerrottaisiin missäpäin on tottunut kulkemaan.
Netissä on näå molemmat avattu
Kerro toki pääpiirteittäin.
Poika oli yleensä kotonaan katsomassa animea. Tuli täysikäiseksi vasta Suomessa. Eno asuu Amerikassa ja vanhemmat Intiassa.
Tytöstä ei ole kerrottu mitään.
Mynämäkeläinen pyörii Turussa jossain porukoissa. Intialainen - oisko kaapattu ravintola'työntekijäksi'....
Intialaisen taustoja on kerrottu enemmän. Mynämäkeläisestä ei ole kuin poliisin julkaisema kuva. Ihan ok toki. Mitäpä sitä hyödyttää elämäntarinaa tänne kertoakaan. Toisaalta ehkä avittaisi etsinnöissä, jos kerrottaisiin missäpäin on tottunut kulkemaan.