Sote-soppa sakenee: Rydman käskee Orvon painua vttun, Purra uhkaa kaataa hallituksen
Iltalehti kysyi Rydmanilta, miten hän kommentoi pääministerin uutta ilmoitusta.
– Olen havainnut hänen antaneen tällaisen ilmoituksen, mutta minulla ei ole tietoa, mitä hän nyt tarkalleen ottaen on valtioneuvoston istuntoon tuomassa ja koska.
– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27…
Persut, tuo 7%:n haittapuolue.
Kommentit (65)
Orpo jatkaa samalla tyylillä kuin 2015 todettuaan että Ruotsista lampsineen 35 000 rikastajan motiivien epäily on rasismia.
Johan nyt Petteri ja Anssi sopan saivat aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olis jo vaalit!!
Onko kiire äänestää Venäjän agendaa ajavaa puoluetta?
Nyt kokoomus hallitusta kaatamaan, niin saadaan jotain järkeä touhuun.
Saa nähdä, kuinka puoluesidokset vaikuttaa Rydmanin leikkauslistaan.
Olisi kunnon peliliike kokoomukselta heittää persut ulos hallituksesta nyt, kun merkittävät päätökset on tehty. Demarit tilalle, niin kannatus lähtisi nousuun.
Vieläkö Rydman nauttii EK:n luottamusta?
Vierailija kirjoitti:
Orpo jatkaa samalla tyylillä kuin 2015 todettuaan että Ruotsista lampsineen 35 000 rikastajan motiivien epäily on rasismia.
Ja persu pyrkii aktiivisesti unohtamaan, että te olitte silloin myös hallitusvastuussa.
Hahahahah 🤣 No ei anna Orpuli kaataa hallitustaan, ei taatusti anna. Sehän antaisin persuille varaslähdön tuleviin vaaleihin ja hoppsansaa hoppsansaa... kävisikin niin, että gallupeissa Kogoomuz ja Persuz vaihtaisivat keskenään paikkaa. Ja SE ei sovi Orpulille se. Sanokaa meikän sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikein leikata erilaisten turhakejärjestöjen avustuksia.
Tur ha ke on hou suis sas.
Persu ei vissiin tajua, että Purralla ja Ryydillä on oikeasti tukalat paikat ja ministerimersut ja -palkat vaarassa.
Jätitte leikin kesken heikkomielisyyksissänne myös v. 2017. Toistuuko sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis jo vaalit!!
Onko kiire äänestää Venäjän agendaa ajavaa puoluetta?
Ei, siksi en äänestäkään persuja tai kokoomusta.
Ei tämä ole mitään leikkiä. Kyse on siitä, että maan hallitus on toimintakyvytön ja siellä huseeraa joukko vähäjärkisiä nat se ja.
Asiat jää hoitamatta kun te leikitte siellä ja kuvittelette, että huonot läpät ja servaukset riittää. Ehei, niillä pääsee jopa valtakunnanoikeuteen syytetyn penkille.
Vierailija kirjoitti:
Hahahahah 🤣 No ei anna Orpuli kaataa hallitustaan, ei taatusti anna. Sehän antaisin persuille varaslähdön tuleviin vaaleihin ja hoppsansaa hoppsansaa... kävisikin niin, että gallupeissa Kogoomuz ja Persuz vaihtaisivat keskenään paikkaa. Ja SE ei sovi Orpulille se. Sanokaa meikän sanoneen.
Ei ole Orpon käsissä hallituksen kaatuminen.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikein leikata erilaisten turhakejärjestöjen avustuksia.
"Suuri osa kansalaisista ymmärtää, että soste-järjestöt tekevät merkittävää ja tärkeää työtä, jota julkinen terveydenhuolto tai hva ei tee. Monien sairauksien jälkihoidon, mielenterveyden ongelmien tai väkivallan uhreiksi joutuneiden tuki tulee juuri järjestöiltä."
Vierailija kirjoitti:
Persu ei vissiin tajua, että Purralla ja Ryydillä on oikeasti tukalat paikat ja ministerimersut ja -palkat vaarassa.
Jätitte leikin kesken heikkomielisyyksissänne myös v. 2017. Toistuuko sama?
Orpo niittää nyt mitä kylvi 2017. Ne oli eri ihmiset, jotka pelkäsivät ministeripaikkojensa puolesta.
Niin kaunis on maa, korkea taivas
Täysin oikein leikata erilaisten turhakejärjestöjen avustuksia.