Sote-soppa sakenee: Rydman käskee Orvon painua vttun, Purra uhkaa kaataa hallituksen
Iltalehti kysyi Rydmanilta, miten hän kommentoi pääministerin uutta ilmoitusta.
– Olen havainnut hänen antaneen tällaisen ilmoituksen, mutta minulla ei ole tietoa, mitä hän nyt tarkalleen ottaen on valtioneuvoston istuntoon tuomassa ja koska.
– Itse avustuskriteerit on päätetty ja ne ovat voimassa, eivätkä tule muuttumaan, Rydman sanoo.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f856f4d1-9c67-4958-b18e-aaa759d27…
Persut, tuo 7%:n haittapuolue.
Kommentit (65)
Kaikki sote-järjestöt on purettava ja muut saman kaltaiset himmelit. Täysin tarpeettomia rahakaivoja. Je ei. En ole persu. Olen realisti.
Vierailija kirjoitti:
Olis jo vaalit!!
MENE T Ö I H I N !!!!!
Kela suljetaan kohta, nyt kun menet niin vielä kerkeät.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kunnon peliliike kokoomukselta heittää persut ulos hallituksesta nyt, kun merkittävät päätökset on tehty. Demarit tilalle, niin kannatus lähtisi nousuun.
Hohhoijaa. On sulla kolee ensi vuosi, kun alkaa sullekin aueta miten tämän hallitukset päätökset pysyvät.
Ei käskenyt painua vi@#uun, lopetta valehtelu AP.
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis on maa, korkea taivas
Totta turajat, onkohan sukua?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kunnon peliliike kokoomukselta heittää persut ulos hallituksesta nyt, kun merkittävät päätökset on tehty. Demarit tilalle, niin kannatus lähtisi nousuun.
Oletko aivan tosissasi ? Eipä taida olla mahdollista todellisessa elämässä. Että ihan heitetään ulos hallituksesta. Nyt pullon korkki kiinni, juhannus on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sote-järjestöt on purettava ja muut saman kaltaiset himmelit. Täysin tarpeettomia rahakaivoja. Je ei. En ole persu. Olen realisti.
Yksinkertainen ihminen ainakin olet kun et tajua, mitä tuosta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kunnon peliliike kokoomukselta heittää persut ulos hallituksesta nyt, kun merkittävät päätökset on tehty. Demarit tilalle, niin kannatus lähtisi nousuun.
Demarit ei tässä vaihessa lähde tilalle
Vierailija kirjoitti:
Pisteet Rydmanille 👍
Listaus on järkevä.
Orpo näyttäytyy välillä ihan hyvänä PM:nä, sitten aina välillä se saa jonkin pissispistoksen ja alkaa pissistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Persu ei vissiin tajua, että Purralla ja Ryydillä on oikeasti tukalat paikat ja ministerimersut ja -palkat vaarassa.
Jätitte leikin kesken heikkomielisyyksissänne myös v. 2017. Toistuuko sama?
Varmasti totesit miten Sinisille pettureille kävi,kun eivät suostuneet noudattamaan hallitusohjelmaa kaikki ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikein leikata erilaisten turhakejärjestöjen avustuksia.
"Suuri osa kansalaisista ymmärtää, että soste-järjestöt tekevät merkittävää ja tärkeää työtä, jota julkinen terveydenhuolto tai hva ei tee. Monien sairauksien jälkihoidon, mielenterveyden ongelmien tai väkivallan uhreiksi joutuneiden tuki tulee juuri järjestöiltä."
Tulette huomaamaan että kansan enemmistö ei jaa näkemystänne. Liian paljon on nähty väärinkäyttöä. Kaikki tietää miten nämä rahat ja työpaikat oikeasti jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mitään leikkiä. Kyse on siitä, että maan hallitus on toimintakyvytön ja siellä huseeraa joukko vähäjärkisiä nat se ja.
Asiat jää hoitamatta kun te leikitte siellä ja kuvittelette, että huonot läpät ja servaukset riittää. Ehei, niillä pääsee jopa valtakunnanoikeuteen syytetyn penkille.
Lindtman on kylläkin oppositiossa,ainoa todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikein leikata erilaisten turhakejärjestöjen avustuksia.
Sanot, kunnes tarvitset niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikein leikata erilaisten turhakejärjestöjen avustuksia.
Sanot, kunnes tarvitset niitä.
Useimmat ei ole ikinä kuullutkaan näistä järjestöistä eikä tule koskaan kuulemaan vaikka kuuluisivat kohderyhmään joita nämä järjestöt "auttavat".
Persujen jokavuotinen kesäteatteri taas vauhdissa.
Käytännössä Rydmanin esittämissä uusissa Stea-avustusten kriteereissä sanotaan suoraan, että hannujen homorummuttamiselta ja kaiken maailman Lieksan som#aleilta tuet pois - tätä viestiähän persut ovat kiljuneet Halmeen ja Soinin ajoista ysäriltä asti.
Ryde myös selvästi nauttii julkisesta provoilusta - pääsee sanomaan hänelle käytännössä potkut kokoomuksesta antaneelle Orpolle, että haista sinä Lapanen vit#tu, minä päätän yksin tästä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo jatkaa samalla tyylillä kuin 2015 todettuaan että Ruotsista lampsineen 35 000 rikastajan motiivien epäily on rasismia.
Ja persu pyrkii aktiivisesti unohtamaan, että te olitte silloin myös hallitusvastuussa.
Ja vassari pyrkii vielä aktiivisemmin unohtamaan, että te järjestitte kokonaisia mielenosoituksia persuja vastaan, kun persut kyseenalaistivat muuttajien maahanpäästämisen järkevyyden.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikein leikata erilaisten turhakejärjestöjen avustuksia.
Mutta ei herrakerhojen kuten golfkenttien. Mutta lapsilta, nuorilta, sairailta ja vöhemmistliltö kyllä👍👍👍👍
Terveisin Persut
Ville saa kohta perustaa oman puolueen ei sitä enää huolita edes Persuihin.
Eihän persuja enää kukaan äänestä.