Lue keskustelun säännöt.
Kummastuttaa
22.06.2026 |
Viime viikolla oli meidän tulevan ekaluokkalaisen terveystarkastus kouluterveydenhoitajan luona.
Aika oli varattuna klo 13, mutta olimme paikalla odottamassa klo 12:40 saakka pääsyä vastaanotolle.
Terveydenhoitaja oli huoneessaan, siksi koputtelin ovea heti tultua paikalle. Hän ei avannut ovea vasta kuin klo 13. Miksi? Oli todella julkeaa käytöstä pientä ekaluokkalaista kohtaan odotuttaa käytävällä 20min.
Palautetta onneksi annoin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla