Keihäänheittoa harjoitteleva poika keihästi juoksulenkillä olleen naisen Lahdessa
Kommentit (33)
Vahinkoja sattuu, ei kenenkään syy.
Vierailija kirjoitti:
Vahinkoja sattuu, ei kenenkään syy.
Sulle taitaa sattua vahinkoja usein kun kerran näin ajattelet. Vahinko toki mutta syyllinen on kyllä selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vahinkoja sattuu, ei kenenkään syy.
Syy on keihään heittäjässä joka ei varmistanut ettei voi vahingossakaan osua ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vahinkoja sattuu, ei kenenkään syy.
No, onhan se ne perkele sen keihäänheittäjän syy, jos heittää keihästä paikassa, jossa se voi potentiaalisesti osua toisiin ihmisiin. Törkeää varomattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa pojassa olla potentiaalia kun keihäs lensikin odotettua pidemmälle
Pojassa samaa vikaa kuin isäukossa, oli niin helvetin hyvä keihäksen heittelijä, mutta joutui lopettamaan sen kun ne keihäät oli aina hukassa.
Aika sälli. "Oho hups en tullut ajatelleeksi", ja nyt on taas nainen kuollut miehen tappamana, tällä kertaa "ihan hups vahingossa ei olisi voinut ajatella yhtään".
Mikä etnisyys oli heittäjällä? Se vaikuttakoon tuomion rangaistavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa pojassa olla potentiaalia kun keihäs lensikin odotettua pidemmälle
Pojassa samaa vikaa kuin isäukossa, oli niin helvetin hyvä keihäksen heittelijä, mutta joutui lopettamaan sen kun ne keihäät oli aina hukassa.
Kokeillut käyttää sitä pääkoppaa? Ehkä keksit missä heittää ihmisistä pois päin vaikka? Mut mitä nyt yks nainen XD POJAT ON POIKIA EIKÖ NÄIN RÄH RÄH, hyi saasta mitä porukkaa.
Savannilla on tilaa keihästä heitellä.
Vierailija kirjoitti:
Aika sälli. "Oho hups en tullut ajatelleeksi", ja nyt on taas nainen kuollut miehen tappamana, tällä kertaa "ihan hups vahingossa ei olisi voinut ajatella yhtään".
Pystytkö olemaan vai tarvitaanko ambulanssi psykiatrisen polille?
Poika heitti keihään metsään ja se osui siellä satunnaisesti liikkuvaan jokanaiseen? Todennäköisempää osua puuhun kuin ihmiseen ja lisäksi tuolla ei ole mitään virallista kuntopolkua tms., joten henkilö oli maastossa täysin omalla vastuulla.
Yksittäistapaus, joten turha ylireagoida.
Vierailija kirjoitti:
Mikä etnisyys oli heittäjällä? Se vaikuttakoon tuomion rangaistavuuteen.
Keihään heittäminen voi olla joillekin maahanmuuttaneille kulttuuriperintöä ja mitäs me olemme sanomaan, ei täällä saa heittää keihästä.
Jos pohjoisen inuiitit tai miksi heinäkengiksi niitä nykyään saa kutsua saavat lassota poroja ja purra kivekset murskaksi miksi kieltäisimme savanneilla kasvaneita nuorukaisia heittelemästä keihästä.
Razzizmi on kitkettävä myös nuorista naislenkkeilijöistä.
Yksittäistapaus.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapaus, joten turha ylireagoida.
Naisellä kävi hyvä tuuri ettei kuollut. Lähellä oli.
Taitaa pojassa olla potentiaalia kun keihäs lensikin odotettua pidemmälle