Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien vanhempien möläyttely lapsille on vain huonoa käytöstä

Vierailija
22.06.2026 |

Eikä mitään rohkeaa ja suoraa puhumista. 


Muistan vanhemmilta että kumpikin vanhempi möläytteli kaiken laista meille lapsille kun oltiin pieniä.


Milloin oli perse levinnyt (isä sanoi siskolle). Yo-todistus oli paska yms yms


Sitten kaiken lisäksi ihmetellään ettei aikuinen lapsi tule riemumielin käymään? 

Ja laitan tähän nyt ekan kommentin joka tulossa ”voi kyynel” 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Eka kommentti joka tulee on alapeukutus ja voi kyynel😢

Vierailija
2/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Sitten ihmetellään miksi lapset kiusaa koulussa toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän