Lue keskustelun säännöt.
Omien vanhempien möläyttely lapsille on vain huonoa käytöstä
22.06.2026 |
Eikä mitään rohkeaa ja suoraa puhumista.
Muistan vanhemmilta että kumpikin vanhempi möläytteli kaiken laista meille lapsille kun oltiin pieniä.
Milloin oli perse levinnyt (isä sanoi siskolle). Yo-todistus oli paska yms yms
Sitten kaiken lisäksi ihmetellään ettei aikuinen lapsi tule riemumielin käymään?
Ja laitan tähän nyt ekan kommentin joka tulossa ”voi kyynel”
Kommentit (2)
Sellasta se on. Sitten ihmetellään miksi lapset kiusaa koulussa toisiaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap. Eka kommentti joka tulee on alapeukutus ja voi kyynel😢