Keihäänheittoa harjoitteleva poika keihästi juoksulenkillä olleen naisen Lahdessa
Kommentit (33)
Niinku Tero Pitkämäki sitä n*krua joskus kauan sit
Vierailija kirjoitti:
Aika sälli. "Oho hups en tullut ajatelleeksi", ja nyt on taas nainen kuollut miehen tappamana, tällä kertaa "ihan hups vahingossa ei olisi voinut ajatella yhtään".
Ota rauhallisesti!!!
M1-lähete, fazer-pakastesuklaakakku & psykopaatti-osaston hoitajat ambulansseineen ON JO tilattu! Saapuvat kohteeseen kohta! Pysy aloillasi! Apu on matkalla!
Vierailija kirjoitti:
Poika heitti keihään metsään ja se osui siellä satunnaisesti liikkuvaan jokanaiseen? Todennäköisempää osua puuhun kuin ihmiseen ja lisäksi tuolla ei ole mitään virallista kuntopolkua tms., joten henkilö oli maastossa täysin omalla vastuulla.
Keihästä heitetään siihen tarkoitetulla urheilukentällä, eikä sielläkään ihan missä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä etnisyys oli heittäjällä? Se vaikuttakoon tuomion rangaistavuuteen.
Keihään heittäminen voi olla joillekin maahanmuuttaneille kulttuuriperintöä ja mitäs me olemme sanomaan, ei täällä saa heittää keihästä.
Jos pohjoisen inuiitit tai miksi heinäkengiksi niitä nykyään saa kutsua saavat lassota poroja ja purra kivekset murskaksi miksi kieltäisimme savanneilla kasvaneita nuorukaisia heittelemästä keihästä.
Razzizmi on kitkettävä myös nuorista naislenkkeilijöistä.
Yksittäistapaus.
Heittelevätkö he siis Suomessa useinkin omakotitalojen takapihoilla niitä keihäitään?
Missä muualla heidän pitäisi harrastaa omaa kulttuuriaan?
Omassa tai siis Kelan vuokraaman omakotitalon pihassa on paras paikka.
Jos tontti ei ole riittävän suuri, tasa.arvovaltuutetun pitäisi puuttua asiaan ja vaatia Kelaa/kuntaa hommaamaan perheelle suuremmalla pinta-alalla varustetun tontin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika heitti keihään metsään ja se osui siellä satunnaisesti liikkuvaan jokanaiseen? Todennäköisempää osua puuhun kuin ihmiseen ja lisäksi tuolla ei ole mitään virallista kuntopolkua tms., joten henkilö oli maastossa täysin omalla vastuulla.
Keihästä heitetään siihen tarkoitetulla urheilukentällä, eikä sielläkään ihan missä sattuu.
Jokaisenoikeudet käsittävät myös keihään heittämisen metsässä tai metsään, laki ei sitä kiellä. Ainoastaan tahallinen vahingoittamistarkoitus on kielletty.
Sama pätee muuten frisbeegolfiin, sitä saa harjoittaa jokaisenoikeudella eikä maanomistaja voi estää. Vain vähäistä suuremman haitan aiheuttaminen on kiellettyä eli ikivanhoja puita ei saa kaataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika heitti keihään metsään ja se osui siellä satunnaisesti liikkuvaan jokanaiseen? Todennäköisempää osua puuhun kuin ihmiseen ja lisäksi tuolla ei ole mitään virallista kuntopolkua tms., joten henkilö oli maastossa täysin omalla vastuulla.
Keihästä heitetään siihen tarkoitetulla urheilukentällä, eikä sielläkään ihan missä sattuu.
Jokaisenoikeudet käsittävät myös keihään heittämisen metsässä tai metsään, laki ei sitä kiellä. Ainoastaan tahallinen vahingoittamistarkoitus on kielletty.
Sama pätee muuten frisbeegolfiin, sitä saa harjoittaa jokaisenoikeudella eikä maanomistaja voi estää. Vain vähäistä suuremman haitan aiheuttaminen on kiellettyä eli ikivanhoja puita ei saa kaataa.
Oikeudessa toki olet, kun joku kuolee tai vammautuu.
Nainen sai pitkää ja kovaa nuorelta pojalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä etnisyys oli heittäjällä? Se vaikuttakoon tuomion rangaistavuuteen.
Keihään heittäminen voi olla joillekin maahanmuuttaneille kulttuuriperintöä ja mitäs me olemme sanomaan, ei täällä saa heittää keihästä.
Jos pohjoisen inuiitit tai miksi heinäkengiksi niitä nykyään saa kutsua saavat lassota poroja ja purra kivekset murskaksi miksi kieltäisimme savanneilla kasvaneita nuorukaisia heittelemästä keihästä.
Razzizmi on kitkettävä myös nuorista naislenkkeilijöistä.
Yksittäistapaus.
Heittelevätkö he siis Suomessa useinkin omakotitalojen takapihoilla niitä keihäitään?
Miksi lenkkipolku noin lähellä toisen takapihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika heitti keihään metsään ja se osui siellä satunnaisesti liikkuvaan jokanaiseen? Todennäköisempää osua puuhun kuin ihmiseen ja lisäksi tuolla ei ole mitään virallista kuntopolkua tms., joten henkilö oli maastossa täysin omalla vastuulla.
Keihästä heitetään siihen tarkoitetulla urheilukentällä, eikä sielläkään ihan missä sattuu.
Jokaisenoikeudet käsittävät myös keihään heittämisen metsässä tai metsään, laki ei sitä kiellä. Ainoastaan tahallinen vahingoittamistarkoitus on kielletty.
Sama pätee muuten frisbeegolfiin, sitä saa harjoittaa jokaisenoikeudella eikä maanomistaja voi estää. Vain vähäistä suuremman haitan aiheuttaminen on kiellettyä eli ikivanhoja puita ei saa kaataa.
Ei ole sinun päätettävissä oliko tuo vahinko vai ei.
Hehheheh, hauska ketju. Kiitos nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapaus, joten turha ylireagoida.
Naisellä kävi hyvä tuuri ettei kuollut. Lähellä oli.
Tielläkin tulee sekunnin välein auto vastaan, menee ohi alle 2 metrin 100km vauhdilla, läheltä pitää ettei henki lähde.
Liukastuin kaupungin talvikunnossapitämällä kadun pätkällä, nyt vain oli hiekoitus jäänyt tekememättä. Ranne murtui ja sairaslomaa 6 viikkoa.
Työantajan palkanlaskenta ilmoitti, että minun pitää tehdä vahinkoilmoitus ko. kaupungille, joilloin minun työnantajani saa ko. kaupungin vakuutuksesta sairaslomapalkkaani vastaavat korvaukset. Näin sitten tehtiin, lisäksi sain kivusta ja särystä muutaman satasen.
Heittelevätkö he siis Suomessa useinkin omakotitalojen takapihoilla niitä keihäitään?