Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeff Bezoss haluaa juomavedet tekoälyn käyttöön

Vierailija
22.06.2026 |

https://www.msn.com/en-in/money/news/amazon-founder-jeff-bezos-says-hum…

 

Kumma kun tästä ei ole uutisoitu Suomessa mitenkään, no onneksi Suonmeen tulee kymmeniä uusia valvont.. siis datakeskuksia jotka EIVÄT TODELLEKAAN TULE TYHJENTÄMÄÄN POHJAVESIÄ....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bezos pitäisi mestata. Vaarallinen ihminen. Näkee päässään pelkkää tekoälyä ja rahaa eikä lainkaan muita ihmisiä. Psykopaatti.

Vierailija
2/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä nyt itsesi kanssa samaa mieltä vai eri mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bezos pitäisi mestata. Vaarallinen ihminen. Näkee päässään pelkkää tekoälyä ja rahaa eikä lainkaan muita ihmisiä. Psykopaatti.

Psykopaatti kuvastaa hyvin kaikkia maailman superrikkaita.

Vierailija
4/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä nyt itsesi kanssa samaa mieltä vai eri mieltä?

Sarkasmi on vaativa laji.

Vierailija
5/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bezos pitäisi mestata. Vaarallinen ihminen. Näkee päässään pelkkää tekoälyä ja rahaa eikä lainkaan muita ihmisiä. Psykopaatti.

Psykopaatti kuvastaa hyvin kaikkia maailman superrikkaita.

Miljardöörien ihailu on jotain mitä en ymmärrä alkuunkaan. Miljardöörit ovat täysin todellisuudesta vieraantuneita eivätkä arvosta heidän ihailijoitaan sen enempää kuin satunnaista kärpästä ikkunalaudalla. Miljardööreistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Nykyinen talousjärjestelmä on alkanut lisätä miljardöörien määrää, mikä on merkki järjestelmään syntyneestä viasta.

Vierailija
6/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vesi Itämerestä loppunut vaikka meillä on viisi ydinvoimalaa käyttämässä merta lauhdutukseen. Ei se datakeskus järvivettäkään kuin kierrätä. Eri asia on sitten, jos niitä rakennetaan jonnekin jossa ei isoja järviä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vesi Itämerestä loppunut vaikka meillä on viisi ydinvoimalaa käyttämässä merta lauhdutukseen. Ei se datakeskus järvivettäkään kuin kierrätä. Eri asia on sitten, jos niitä rakennetaan jonnekin jossa ei isoja järviä ole.

Nin ydinvoimalat käyttää merivettä joka ei ole sellaisenaan juomakelpoista. Datakeskukset käyttää järvi-ja pohjavesiä. Mitä isompi datakeskus sitä enemmän se tarvitsee vettä jäähdytykseen ja jäähdyttäessä vettä haihtuu aina eli hiljalleen jos paljon datakeskuksia ne käyttää pohjavedet loppuun varsinkin näinä aikoina jolloin jossain päin maailmaa sateet ovat harventuneet jolloin pohjavedet hupenee jo muutenkin ja sitten siihen löydään päälle vielä datakeskus sekä akkutehdas niin juotavaksi riittää enää myrkkyjätettä.

Vierailija
8/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vesi Itämerestä loppunut vaikka meillä on viisi ydinvoimalaa käyttämässä merta lauhdutukseen. Ei se datakeskus järvivettäkään kuin kierrätä. Eri asia on sitten, jos niitä rakennetaan jonnekin jossa ei isoja järviä ole.

Nin ydinvoimalat käyttää merivettä joka ei ole sellaisenaan juomakelpoista. Datakeskukset käyttää järvi-ja pohjavesiä. Mitä isompi datakeskus sitä enemmän se tarvitsee vettä jäähdytykseen ja jäähdyttäessä vettä haihtuu aina eli hiljalleen jos paljon datakeskuksia ne käyttää pohjavedet loppuun varsinkin näinä aikoina jolloin jossain päin maailmaa sateet ovat harventuneet jolloin pohjavedet hupenee jo muutenkin ja sitten siihen löydään päälle vielä datakeskus sekä akkutehdas niin juotavaksi riittää enää myrkkyjätettä.

Kyllä ne käyttää merivettä tai järvivettä, jos sitä on. Ei pohjavettä. Sen takia ne miettii, minne niitä kannattaa tehdä.  Ja se vesihän ei minnekään häviä. Sillä jäähdytetään ja se palautetaan takaisin siihen järveen tai mereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bezos pitäisi mestata. Vaarallinen ihminen. Näkee päässään pelkkää tekoälyä ja rahaa eikä lainkaan muita ihmisiä. Psykopaatti.

Ihmisiä ei paljoa huoleta näemmä näiden superrikkaiden touhut. Mutta kyllä täällä saa sadan sivun verran aikaan juupas eipäs väittelyä mies vs nainen et huolet on ihan muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi