Jeff Bezoss haluaa juomavedet tekoälyn käyttöön
https://www.msn.com/en-in/money/news/amazon-founder-jeff-bezos-says-hum…
Kumma kun tästä ei ole uutisoitu Suomessa mitenkään, no onneksi Suonmeen tulee kymmeniä uusia valvont.. siis datakeskuksia jotka EIVÄT TODELLEKAAN TULE TYHJENTÄMÄÄN POHJAVESIÄ....
Kommentit (9)
Oletko sinä nyt itsesi kanssa samaa mieltä vai eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Bezos pitäisi mestata. Vaarallinen ihminen. Näkee päässään pelkkää tekoälyä ja rahaa eikä lainkaan muita ihmisiä. Psykopaatti.
Psykopaatti kuvastaa hyvin kaikkia maailman superrikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä nyt itsesi kanssa samaa mieltä vai eri mieltä?
Sarkasmi on vaativa laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bezos pitäisi mestata. Vaarallinen ihminen. Näkee päässään pelkkää tekoälyä ja rahaa eikä lainkaan muita ihmisiä. Psykopaatti.
Psykopaatti kuvastaa hyvin kaikkia maailman superrikkaita.
Miljardöörien ihailu on jotain mitä en ymmärrä alkuunkaan. Miljardöörit ovat täysin todellisuudesta vieraantuneita eivätkä arvosta heidän ihailijoitaan sen enempää kuin satunnaista kärpästä ikkunalaudalla. Miljardööreistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Nykyinen talousjärjestelmä on alkanut lisätä miljardöörien määrää, mikä on merkki järjestelmään syntyneestä viasta.
Ei ole vesi Itämerestä loppunut vaikka meillä on viisi ydinvoimalaa käyttämässä merta lauhdutukseen. Ei se datakeskus järvivettäkään kuin kierrätä. Eri asia on sitten, jos niitä rakennetaan jonnekin jossa ei isoja järviä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vesi Itämerestä loppunut vaikka meillä on viisi ydinvoimalaa käyttämässä merta lauhdutukseen. Ei se datakeskus järvivettäkään kuin kierrätä. Eri asia on sitten, jos niitä rakennetaan jonnekin jossa ei isoja järviä ole.
Nin ydinvoimalat käyttää merivettä joka ei ole sellaisenaan juomakelpoista. Datakeskukset käyttää järvi-ja pohjavesiä. Mitä isompi datakeskus sitä enemmän se tarvitsee vettä jäähdytykseen ja jäähdyttäessä vettä haihtuu aina eli hiljalleen jos paljon datakeskuksia ne käyttää pohjavedet loppuun varsinkin näinä aikoina jolloin jossain päin maailmaa sateet ovat harventuneet jolloin pohjavedet hupenee jo muutenkin ja sitten siihen löydään päälle vielä datakeskus sekä akkutehdas niin juotavaksi riittää enää myrkkyjätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vesi Itämerestä loppunut vaikka meillä on viisi ydinvoimalaa käyttämässä merta lauhdutukseen. Ei se datakeskus järvivettäkään kuin kierrätä. Eri asia on sitten, jos niitä rakennetaan jonnekin jossa ei isoja järviä ole.
Nin ydinvoimalat käyttää merivettä joka ei ole sellaisenaan juomakelpoista. Datakeskukset käyttää järvi-ja pohjavesiä. Mitä isompi datakeskus sitä enemmän se tarvitsee vettä jäähdytykseen ja jäähdyttäessä vettä haihtuu aina eli hiljalleen jos paljon datakeskuksia ne käyttää pohjavedet loppuun varsinkin näinä aikoina jolloin jossain päin maailmaa sateet ovat harventuneet jolloin pohjavedet hupenee jo muutenkin ja sitten siihen löydään päälle vielä datakeskus sekä akkutehdas niin juotavaksi riittää enää myrkkyjätettä.
Kyllä ne käyttää merivettä tai järvivettä, jos sitä on. Ei pohjavettä. Sen takia ne miettii, minne niitä kannattaa tehdä. Ja se vesihän ei minnekään häviä. Sillä jäähdytetään ja se palautetaan takaisin siihen järveen tai mereen.
Vierailija kirjoitti:
Bezos pitäisi mestata. Vaarallinen ihminen. Näkee päässään pelkkää tekoälyä ja rahaa eikä lainkaan muita ihmisiä. Psykopaatti.
Ihmisiä ei paljoa huoleta näemmä näiden superrikkaiden touhut. Mutta kyllä täällä saa sadan sivun verran aikaan juupas eipäs väittelyä mies vs nainen et huolet on ihan muualla.
Bezos pitäisi mestata. Vaarallinen ihminen. Näkee päässään pelkkää tekoälyä ja rahaa eikä lainkaan muita ihmisiä. Psykopaatti.