Kenen suomalaisen julkkiksen kanssa haluaisit mennä kahville?
Kommentit (15)
Vatasen Jussin ja Lavikaisen Timon.
Hjallis Harkimon kanssa. Olen usein ajatellut että hänellä on taito puhua fiksusti normaaleista asioista ja huumoriakin löytyy.
Nyt kyllä pahan pistit en osaa yhtään sanoa mutta sen voin ainakin sanoa että ei ainakaan J0el Hokka
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Harri Holkerin kanssa. Sen Hermannin...
Eero Ahon, mutta todennäköisesti saisin jonkun asteisen kahvikuppineuroosin just silloin, ja änkyttäisin vielä kaupan päälle.
Alex Stubbin. Huumormiehiä. Lisäksi kysyisin vakavammin miksi ukraina on hänelle sydämen asia miksi ei Suomi.
Jonkun julkisuudessa esiintyneen oman alansa asiantuntijan kanssa menisin mielelläni. Hannu Lauerma, Oula Silvennoinen, Esko Valtaoja, Riitta Hari... Jos "julkkiksella" tarkoitetaan esiintyviä taiteilijoita, niin kahville lähtisin monenkin kanssa, esim. Martti Suosalon tai Riitta Havukaisen.
Vierailija kirjoitti:
Alex Stubbin. Huumormiehiä. Lisäksi kysyisin vakavammin miksi ukraina on hänelle sydämen asia miksi ei Suomi.
Stubb ei kuitenkaan varmaan lähtisi ryssssän kanssa kahville.
Sofia Virran. Ottaisin kuitenkin suojalasit päähän jotta Sofian raivokohtauksen sattuessa ei sylki lentäisi silmiini.
J-P Leppäluodon. Hän saisi valita keskustelun aiheen koska minä olisin mykistynyt jos tuollaiseen tilanteeseen pääsisin.
Kia Arpian. Ruuasta.