Lue keskustelun säännöt.
Suomen kaupoissa on aivan liikaa eri maitotuotteita. Siksi muutkin tuotteet maksavat
22.06.2026 |
Tuollaisen määrän ylläpito kylmäkalusteilla maksaa . Ei kukaan tarvitse noin montaa eri maitotuotetta
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomessa on ihan hirveät valikoimat kaikkea. Ihan samoja tuotteita, mutta eri valmistajilta. Juu varsinkin maitotuotteet, mutta sitten juomat , karkit, suklaat ja leipää on kymmeniä. Maksaa paljon valmistaa useita tuotteita ja kauppojen pitää olla suuria, jotta kaikki mahtuu. Kuluttaja maksaa.