Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaupoissa on aivan liikaa eri maitotuotteita. Siksi muutkin tuotteet maksavat

Vierailija
22.06.2026 |

Tuollaisen määrän ylläpito kylmäkalusteilla maksaa . Ei kukaan tarvitse noin montaa eri maitotuotetta

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan hirveät valikoimat kaikkea. Ihan samoja tuotteita, mutta eri valmistajilta. Juu varsinkin maitotuotteet, mutta sitten juomat , karkit, suklaat ja leipää on kymmeniä. Maksaa paljon valmistaa useita tuotteita ja kauppojen pitää olla suuria, jotta kaikki mahtuu. Kuluttaja maksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän