Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnettomuustalossa ei ole vaihtoehtoista poistumisreittiä koska kahvat

Vierailija
21.06.2026 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli parvekkeen ovi suljettu 3 kuukautta yksi kesä kun siellä tehtiin remonttia. Ymmärrettävää mutta Tikkurilan tapauksessa on pakko miettiä kauan ne aikoo pitää parvekkeet suljettuina. 

Vierailija
2/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa kerrostaloja, joissa ei edes ole parvekkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuosta saa vuokranalennusta ja vastikkeet alemmaksi?

Vierailija
4/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat  samat oli parveke käytössä tai ei. 

Vierailija
5/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä talossa muutenkaan ole kaikissa asunnoissa parveketta.

Vierailija
6/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että helteet alkaa just 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat  samat oli parveke käytössä tai ei. 

Tuo on vuokratalo, olisi kohtuullista alentaa vuokraa väliaikaisesti, koska parveke ei ole käytössä. Mun vuokra aleni remontin ajaksi puolella vuosia sitten. 

Vierailija
8/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuosta saa vuokranalennusta ja vastikkeet alemmaksi?

Kyllä vuokranalennus kuuluu saada, jos asunto on vuokrattu parvekkeellisena. Sama asia kuin astianpesukone. Jos asunto on vuokrattu astianpesukoneella, niin vuokraisäntä pitää sen kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat  samat oli parveke käytössä tai ei. 

Tuo on vuokratalo, olisi kohtuullista alentaa vuokraa väliaikaisesti, koska parveke ei ole käytössä. Mun vuokra aleni remontin ajaksi puolella vuosia sitten. 

Vastike ja vuokra ovat eriasoita.

Vierailija
10/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat  samat oli parveke käytössä tai ei. 

Tuo on vuokratalo, olisi kohtuullista alentaa vuokraa väliaikaisesti, koska parveke ei ole käytössä. Mun vuokra aleni remontin ajaksi puolella vuosia sitten. 

Vastike ja vuokra ovat eriasoita.

Kyseessä oleva talo on vakuutusyhtiön omistama vuokrakerrostalo. Siitähän tässä puhutaan. Vuokralainen siis maksaa vuokraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat  samat oli parveke käytössä tai ei. 

Tuo on vuokratalo, olisi kohtuullista alentaa vuokraa väliaikaisesti, koska parveke ei ole käytössä. Mun vuokra aleni remontin ajaksi puolella vuosia sitten. 

Vastike ja vuokra ovat eriasoita.

Onhan ne eriasioita. Vuokralainen maksaa vain vuokraa ja vesiennakkoa.

Vierailija
12/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saa vuokran alennusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuosta saa vuokranalennusta ja vastikkeet alemmaksi?

Onko vuokraloisille siis rakennettu kallis lasiparveketalo? Eihän ne tartte edes ikkunoita kun syöksyvät vain niistä kännissä läpi kuin mitkäkin ihmistykinkuulat.

Vierailija
14/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo oli vuokratalo niin enpä yhtään ihmettele tapaturmaa. Siellä on sitten piripäissään testattu lasin kestävyyttä potkimalla, varmaan turvakengät jalassa kun ei muita popoja työttömällä ole ja ne jäi entiseltä työmaalta jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuosta saa vuokranalennusta ja vastikkeet alemmaksi?

Onko vuokraloisille siis rakennettu kallis lasiparveketalo? Eihän ne tartte edes ikkunoita kun syöksyvät vain niistä kännissä läpi kuin mitkäkin ihmistykinkuulat.

Miksi aina joka ikiseen ketjuun tulee aukomaan päätänsä joku täydellinen ääliö? Sun kannattaisi laskea kymmeneen ja sitten kommentoida. Jos se edelleen on täyttä paskaa, sulje laitteesi. 

Vierailija
16/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo oli vuokratalo niin enpä yhtään ihmettele tapaturmaa. Siellä on sitten piripäissään testattu lasin kestävyyttä potkimalla, varmaan turvakengät jalassa kun ei muita popoja työttömällä ole ja ne jäi entiseltä työmaalta jalkaan.

Ääliö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän