Onnettomuustalossa ei ole vaihtoehtoista poistumisreittiä koska kahvat
Kommentit (16)
On olemassa kerrostaloja, joissa ei edes ole parvekkeita.
Kai tuosta saa vuokranalennusta ja vastikkeet alemmaksi?
Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat samat oli parveke käytössä tai ei.
Eihän siinä talossa muutenkaan ole kaikissa asunnoissa parveketta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat samat oli parveke käytössä tai ei.
Tuo on vuokratalo, olisi kohtuullista alentaa vuokraa väliaikaisesti, koska parveke ei ole käytössä. Mun vuokra aleni remontin ajaksi puolella vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuosta saa vuokranalennusta ja vastikkeet alemmaksi?
Kyllä vuokranalennus kuuluu saada, jos asunto on vuokrattu parvekkeellisena. Sama asia kuin astianpesukone. Jos asunto on vuokrattu astianpesukoneella, niin vuokraisäntä pitää sen kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat samat oli parveke käytössä tai ei.
Tuo on vuokratalo, olisi kohtuullista alentaa vuokraa väliaikaisesti, koska parveke ei ole käytössä. Mun vuokra aleni remontin ajaksi puolella vuosia sitten.
Vastike ja vuokra ovat eriasoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat samat oli parveke käytössä tai ei.
Tuo on vuokratalo, olisi kohtuullista alentaa vuokraa väliaikaisesti, koska parveke ei ole käytössä. Mun vuokra aleni remontin ajaksi puolella vuosia sitten.
Vastike ja vuokra ovat eriasoita.
Kyseessä oleva talo on vakuutusyhtiön omistama vuokrakerrostalo. Siitähän tässä puhutaan. Vuokralainen siis maksaa vuokraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asialla on tekemistä vastikkeiden kanssa? Talon kulut ovat samat oli parveke käytössä tai ei.
Tuo on vuokratalo, olisi kohtuullista alentaa vuokraa väliaikaisesti, koska parveke ei ole käytössä. Mun vuokra aleni remontin ajaksi puolella vuosia sitten.
Vastike ja vuokra ovat eriasoita.
Onhan ne eriasioita. Vuokralainen maksaa vain vuokraa ja vesiennakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuosta saa vuokranalennusta ja vastikkeet alemmaksi?
Onko vuokraloisille siis rakennettu kallis lasiparveketalo? Eihän ne tartte edes ikkunoita kun syöksyvät vain niistä kännissä läpi kuin mitkäkin ihmistykinkuulat.
Jos tuo oli vuokratalo niin enpä yhtään ihmettele tapaturmaa. Siellä on sitten piripäissään testattu lasin kestävyyttä potkimalla, varmaan turvakengät jalassa kun ei muita popoja työttömällä ole ja ne jäi entiseltä työmaalta jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuosta saa vuokranalennusta ja vastikkeet alemmaksi?
Onko vuokraloisille siis rakennettu kallis lasiparveketalo? Eihän ne tartte edes ikkunoita kun syöksyvät vain niistä kännissä läpi kuin mitkäkin ihmistykinkuulat.
Miksi aina joka ikiseen ketjuun tulee aukomaan päätänsä joku täydellinen ääliö? Sun kannattaisi laskea kymmeneen ja sitten kommentoida. Jos se edelleen on täyttä paskaa, sulje laitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo oli vuokratalo niin enpä yhtään ihmettele tapaturmaa. Siellä on sitten piripäissään testattu lasin kestävyyttä potkimalla, varmaan turvakengät jalassa kun ei muita popoja työttömällä ole ja ne jäi entiseltä työmaalta jalkaan.
Ääliö.
Meillä oli parvekkeen ovi suljettu 3 kuukautta yksi kesä kun siellä tehtiin remonttia. Ymmärrettävää mutta Tikkurilan tapauksessa on pakko miettiä kauan ne aikoo pitää parvekkeet suljettuina.