Joko juhannus on ohi? Lukitsin miehen varastoon juhannukseksi.
Ettei se tee mitään tyhmää kuten huku kännissä tai grillaa asuntoon tulipaloa.
Kommentit (7)
Ei kannata vielä vapauttaa. Tänään on kuitenkin vasta virallisesti kesäpäivänseisaus, tiedä vaikka villiintyisi edelleen. Varmuuden vuoksi pidä lukkojen takana kunnes päivä alkaa selkeästi lyhentymään.
Olethan muistanut viedä kaljaa ressukalle ettei kuivu ja kuole ruuasta ei niin väliä.
Käy nyt hyvä ihminen katsomassa - jos sillä on vaikka helikopterista palanut laakeri!
Kuudelta vasta kun liput lasketaan.
tunnustit siis julkisesti syyllistyneesi vapaudenriistoon
Kyllä sen voi ottaa sisälle jo, kunhan et päästä ovesta ulos. Kunnon lukitus avaimella ja avaimet pois mieheltä. Mies on hyvä suihkutella puhtaaksi ja sitten tarjoat pienen ruoka-annoksen ja raikasta vettä. Älä ota sänkyyn yöksi, pärjää hyvin matolla tai sohvalla, jos sillä on lupa nousta sille.
Päästitkö pois?