Kelan johtajaksi on nimitetty Kirsi Varhila
Kommentit (12)
Eikös Varhilalla ollut jotakin luottamuspulaa sotepestissä? Vai johtuiko luottamuspula muista siellä?
Vierailija kirjoitti:
Kelassa on useampi johtaja pääjohtajan( Lehtonen) lisäksi.
Onkohan siellä ylipääjohtajakin?
Vierailija kirjoitti:
Kelassa on useampi johtaja pääjohtajan( Lehtonen) lisäksi.
Kyllä johtajia aina tarvitaan!
Lasse on edelleen PÄÄjohtaja. Lassen lisäksi on kolme muuta isoa johtajaa, joilla on eriytetty työnkuva. Lasse voi keskittyä katsos valiten niihin mukavimpiin ja mielenkiintoisempiin juttuihin, kun muuta johtajat tekevät ne tylsät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap olet noin ääliö?
No jos joku on johtaja, hän JOHTAA kyseistä organisaatiota. On siis ns. Number One.
Lässy Lehtonen saikuttelee kymppitonnien kuukausikorvauksilla. Sellaista edestäjohtamista.
Vierailija kirjoitti:
Kelassa on useampi johtaja pääjohtajan( Lehtonen) lisäksi.
Kelassa vois aloittaa suursiivouksen ja potkia Lassen peruspäivärahalle. Ilman mitään kultaisia kädenpuristuksia. Kelan johtajista ole kuin haittaa varsinaiselle toiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelassa on useampi johtaja pääjohtajan( Lehtonen) lisäksi.
Onkohan siellä ylipääjohtajakin?
Tietysti. Ja varaylialipääjohtaja ja alivaraylijohtaja ja ylipäävarajohtaja ja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelassa on useampi johtaja pääjohtajan( Lehtonen) lisäksi.
Kelassa vois aloittaa suursiivouksen ja potkia Lassen peruspäivärahalle. Ilman mitään kultaisia kädenpuristuksia. Kelan johtajista ole kuin haittaa varsinaiselle toiminnalle.
Järjetöntä palkata johtoon ruumiiltaan ja mieleltään sairas ihminen. Ihminen, joka ei osaa käyttäytyä kotimaassa eikä ulkomailla. Ihminen, joka haluaa pakottaa työntekijät toimistoille - vain aloittaakseen massairtisanomiset. Vain kokoomuslainen voi olla noin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelassa on useampi johtaja pääjohtajan( Lehtonen) lisäksi.
Kelassa vois aloittaa suursiivouksen ja potkia Lassen peruspäivärahalle. Ilman mitään kultaisia kädenpuristuksia. Kelan johtajista ole kuin haittaa varsinaiselle toiminnalle.
Järjetöntä palkata johtoon ruumiiltaan ja mieleltään sairas ihminen. Ihminen, joka ei osaa käyttäytyä kotimaassa eikä ulkomailla. Ihminen, joka haluaa pakottaa työntekijät toimistoille - vain aloittaakseen massairtisanomiset. Vain kokoomuslainen voi olla noin sekaisin.
Ei sentään ammuskellut kadulla pistoolilla tai kaahannut autollaan, kuten hallituspuolue perussuomalaisten kansanedustajilla on tapana tehdä.
Kelassa on useampi johtaja pääjohtajan( Lehtonen) lisäksi.