Jarkko Pajunen S-ryhmän mainoksessa
Täysin yliampuva mainos Joka kerta kun tuo Pajunen on jossain mökin nurkalla, niin se soittaa vaimolleen ja pyytää tuomaan S-kaupasta ainakin 20 tuhannella eurolla tavaraa kun taas kerran mökillä on tapahtunut vahinkoja. Aivan idioottimaisia mainoksia....
Kommentit (12)
Tuo vielä uusi trampoliini, tuo uusi painepesuri.. tuo uusi pakstin, tuo uusi jääkaappi. Kohta pitää kyllä soittaa pankkiin miten saada lainaa lisää...
Joo, mutta Jarkko Pajunen on silti ihana!
Älkää olko tosikkoja. Hyvät mainokset, huonoja on paljon.
Minuakin on vuosikaudet ärsyttänyt mainosten valheellisuus. Jossain vaiheessa markkinointi ihmisiltä on lähtenyt kädestä sekä mopo että lapaset. Mainokset sisältävät täysiä valheita esimerkkinä vaikka Trivago joka ei ole mitään muuta kuin välistä vetäjä. (On testattu.) Täysiä valheita jostain alennuksista vaikka todellisuudessa vain korottavat hintaa isolla kädellä. Joka "diilissä"on kymmeniä euroja hintaa joka menee heidän taskuun...Suoraan varaamalla itse hotellinsa saa ainakin yhden hyvän aterian päivässä! Viimeksi testasin Poriin Vaakunaan keskustaan. Trivagon osuus oli 27 euroa. Varasin itte ja säästin sen rahan, Trivagon sivuston kautta ei ainakaan säästä yhtään mitään....
Pajunen on tuon mainoksen pelle. Totuutta niissä ei ole yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Pajunen on tuon mainoksen pelle. Totuutta niissä ei ole yhtään.
Mainoksethan yleensä ovat totuudenmukaisia. Kerran mäkin suihkautin Axea, ja kaikki naiset alko iskeä mua välittömästi.
Eilen syntyneetkö täällä kirjoittelee kun mainokset eivät ole totuudenmukaisia? Riittävästi kun elää niin on nähnyt jos jonkinlaista huumorimainosta ja kaukana totuudesta olevaa. "Andy suorastaan räjäyttää lian pois."=riittää kun laittaa sen andyveteen kastetun mopin siihen lattialle. Tipalla Fairya tiskaat sukupäivällisastiat.=aivan varmasti! Näitä mitä uskomattomapia Fairy-mainoksiakin on nähty vuosikymmenten aikana monia. Rexona-saippualla kun pesee niin ei haise hiki.=ei siihen mitään deodorantteja tarvita! Näitä riittää, voitte etsiä menneiden vuosikymmenten mainoksia jos tosiaan haluatte pahoittaa mielenne, etteivät ne ole totuudenmukaisia.
Jarkolla on kotivakuutus. Ne menee sieltä kaikki.
Parempia mainoksia nuo on, kuin ne missä oli Taneli Mäkelä.
Oletko vielä prismassa? Tuotko samalla uuden painepesurin, ja sitten uima-altaan, trampoliinin, uuden polkupyörän, moottorisahan, pihakeinun, ja uuden mpon. Ai niin, jäi sanomatta että tili tyhjeni jo lauseen puolivälissä.
Samaa mieltä kuin aloittaja. Ei kenelläkään normaalilla ihmisellä ole varaa upottaa rahaa noin paljon. Saisi joku tahoa puuttua valheellisiin mainoksiin.