Onko kaupan jäätelöt teidän mielestä kalliita?
Koskee ihan yksittäispakattuja kuin monipakkauksia kaupassa, hinnat alkaa olla todella kovia. Yksittäisissä puikoissa/tuuteissa tuntuu normaalihinta olevan nykyään 2-3 euroa, monipakkaukset 4-5 euroa. Vaikuttaako nämä hinnat teidän jäätelön ostoon?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Litran Pingviinipakkaukset alle 2 e s-marketista. Halpaa! Eilen ostin niitä muutaman paketin pakkaseen, vierasvaraksi ja ihan itselle nautittavaksi.
Suosikkeina lakritsa, trio, suklaa-nougat ja vanilja. Yksittäistuutit törkykalliita.
Niin, mutta mihin katosi laatu? Tuota pehmeän kuohkeaa kasaa ei voi kutsua kermajäätelöksi. Tehty voista, glukoosisiirapista ja maitojauheesta?
Vierailija kirjoitti:
Ovat, mutta myös laatu on ihan järkyttävän huonoa. Missä on normaalit, kermasta tai maidosta tehdyt jäätelöt? Lisäksi kauheasti lisäaineita, sokeria ja suolaa.
Lähes kaikki koot on myös pienennetty mm. Super ja Eskimo-puikot.
Prismoissa ja Cittareissa ainakin on useita erimerkkisiä jäätelöpakkauksia, ei kotimaisia. Ei ole pakko ostaa pelkkää Pingviiniä tai Ingmania.
En enää osta magnumpuikkoja shrinkflaation vuoksi. Koko on puolet siitä mitä ne oli 10v sitten.
Bulkkijäätelö on halpaa, mutta valitettavasti myös pahaa. Mä olen siinä onnellisessa asemassa, että pystyn ostamaan artesaanijäätelöitä. Ne on kieltämättä kalliita, jotkut erittäin kalliita, mutta mun näkökulmastani hintansa arvoisia, kun jäätelön ystävä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monipakkauksilla saa hintaa vähän alaspäin.
Mutta kuka ostaa jäätelökioskista yhden pallon 6 eurolla?
Liian kallista, juuri ostin kioskista yhden pallon vohvelissa hintaan 5 euroa. Järkyttävän kallista.
Miksi ostit kioskista kun kaupassa on halvempaa. Oletko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Bulkkijäätelö on halpaa, mutta valitettavasti myös pahaa. Mä olen siinä onnellisessa asemassa, että pystyn ostamaan artesaanijäätelöitä. Ne on kieltämättä kalliita, jotkut erittäin kalliita, mutta mun näkökulmastani hintansa arvoisia, kun jäätelön ystävä olen.
Tämä, olen myös sitä mieltä, että herkutellessani haluan niiden kaloreiden tulevan hyvän makuisista ja laadukkaista tuotteista, tässä tapauksessa jäätelöistä.
-23-
Ne Magnum-, Classic- ym pikkujädet on, litrapakkauset yleensä eivät.
Ei kalliita mutta hiton huonoja. Suurin osa jäätelöistä niin makeita, että melkein hampaat putoavat suusta. Yllättäen muutama Coopin edullisempi jäätelö on ollut parempi kuin joku Aino tai Pingviini.
Ostan ja syön niin harvoin jäätelöä että hinnalla ei ole mitään merkitystä.
Eli ole kalliista
Ostin juuri s kaupasta tuuttipalkauksen jossa 8 tuuttijäätelöä ja maksoi jotain 1,3 euroa pakkaus ja yllättävän hyviä
X tra pakkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirkkatuutti on 0,69€
Muistanko väärin vai oliks nämäkin joskus puolet halvempia? 😅
Munkin mielestä halvimmat tuutit oli ennen hinnaltaan alle 40 senttiä.
Joskus ja joskus.
Oli ne joskus 40 penniäkin.
Vierailija kirjoitti:
Joka päiväkö te mässytätte jäätelöä?
Alkukesästä tapana. Ostan useimmiten tarjouksesta.
Oikeastiko jotkut "herkuttelee" joillain extran ym jäätelöillä? Eihän ne edes ole jäätelöä nuo kaiken maailman "halvimmat", hyi stana🤮
Erästä Italialaista gelatoa ostan aina kun löydän, hieman alle 1l purnukka n.8€.
On todella hintansa väärti. Ja Porvoon wanhan jäätelotehtaan on hyviä.
Hieman halvemmista jotkut 3 kaverin jäätelöt hyviä ja pari muutakin maistuu, niitäkin halvemmista Ainon vadelmasuklaa sellainen jota välillä "saatava" vaikka ylimakeaa onkin. Valiolla oli eräs tod suklainen viimevuonna myynnissä mitä rakastin, mutta se poistui uusien makujen tieltä, siitä laitoinkin heille palautetta, mutta ei ole takaisin tullut. Toisaalta hyväkin, koska sitä oli oltava koko ajan pakkasessa eli tuli ostettua usein.
En ole kiinnittänyt huomiota. Ostan mielummin kunnon jäätelöä, mikä maistuu hyvältä, joten ei ole tullut katsottua mitä halvimmat maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Erästä Italialaista gelatoa ostan aina kun löydän, hieman alle 1l purnukka n.8€.
On todella hintansa väärti. Ja Porvoon wanhan jäätelotehtaan on hyviä.
Hieman halvemmista jotkut 3 kaverin jäätelöt hyviä ja pari muutakin maistuu, niitäkin halvemmista Ainon vadelmasuklaa sellainen jota välillä "saatava" vaikka ylimakeaa onkin. Valiolla oli eräs tod suklainen viimevuonna myynnissä mitä rakastin, mutta se poistui uusien makujen tieltä, siitä laitoinkin heille palautetta, mutta ei ole takaisin tullut. Toisaalta hyväkin, koska sitä oli oltava koko ajan pakkasessa eli tuli ostettua usein.
Oletko koskaan katsonut mitä nämä Porvoon jäätelöt sisältää? Vaniljajäätelössä jopa väriainetta!
Täysmaito, kerma, sokeri, maitojauhe, dekstroosi, vanilja, emulgointiaine (E471), stabilointiaineet (E410, E412), kasvikuitu, väriaine (E160a)
Ainoa kunnollinen lisäaineeton jäätelö on Häagen-Dazs.
Vierailija kirjoitti:
Ostan tarjouksista pakkaseen. Puikkoja saa 1€/kpl toisinaan, ja litran paketteja edullisesti.
Eivät liene kovin makuhermoja hiveleviä, onko niistä mitään iloa.
Kunnon jäätelö on hyvää, ja sitä saa, kun ostaa Kolmen kaverin purkkeja.
Niiden hinta on kyllä noussut, mutta ostan niitä silti.
Ovat, mutta myös laatu on ihan järkyttävän huonoa. Missä on normaalit, kermasta tai maidosta tehdyt jäätelöt? Lisäksi kauheasti lisäaineita, sokeria ja suolaa.
Lähes kaikki koot on myös pienennetty mm. Super ja Eskimo-puikot.