Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaupan jäätelöt teidän mielestä kalliita?

Vierailija
14.06.2026 |

Koskee ihan yksittäispakattuja kuin monipakkauksia kaupassa, hinnat alkaa olla todella kovia. Yksittäisissä puikoissa/tuuteissa tuntuu normaalihinta olevan nykyään 2-3 euroa, monipakkaukset 4-5 euroa. Vaikuttaako nämä hinnat teidän jäätelön ostoon?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, mutta myös laatu on ihan järkyttävän huonoa. Missä on normaalit, kermasta tai maidosta tehdyt jäätelöt? Lisäksi kauheasti lisäaineita, sokeria ja suolaa.

Lähes kaikki koot on myös pienennetty mm. Super ja Eskimo-puikot.

Vierailija
42/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litran Pingviinipakkaukset alle 2 e s-marketista. Halpaa! Eilen ostin niitä muutaman paketin pakkaseen, vierasvaraksi ja ihan itselle nautittavaksi.

Suosikkeina lakritsa, trio, suklaa-nougat ja vanilja. Yksittäistuutit törkykalliita.

Niin, mutta mihin katosi laatu? Tuota pehmeän kuohkeaa kasaa ei voi kutsua kermajäätelöksi. Tehty voista, glukoosisiirapista ja maitojauheesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat, mutta myös laatu on ihan järkyttävän huonoa. Missä on normaalit, kermasta tai maidosta tehdyt jäätelöt? Lisäksi kauheasti lisäaineita, sokeria ja suolaa.

Lähes kaikki koot on myös pienennetty mm. Super ja Eskimo-puikot.

Prismoissa ja Cittareissa ainakin on useita erimerkkisiä jäätelöpakkauksia, ei kotimaisia. Ei ole pakko ostaa pelkkää Pingviiniä tai Ingmania. 

Vierailija
44/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää osta magnumpuikkoja shrinkflaation vuoksi. Koko on puolet siitä mitä ne oli 10v sitten.

Vierailija
45/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulkkijäätelö on halpaa, mutta valitettavasti myös pahaa. Mä olen siinä onnellisessa asemassa, että pystyn ostamaan artesaanijäätelöitä. Ne on kieltämättä kalliita, jotkut erittäin kalliita, mutta mun näkökulmastani hintansa arvoisia, kun jäätelön ystävä olen.

Vierailija
46/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monipakkauksilla saa hintaa vähän alaspäin.

Mutta kuka ostaa jäätelökioskista yhden pallon 6 eurolla?

Liian kallista, juuri ostin kioskista yhden pallon vohvelissa hintaan 5 euroa. Järkyttävän kallista.

Miksi ostit kioskista kun kaupassa on halvempaa. Oletko tyhmä?

Vierailija
47/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bulkkijäätelö on halpaa, mutta valitettavasti myös pahaa. Mä olen siinä onnellisessa asemassa, että pystyn ostamaan artesaanijäätelöitä. Ne on kieltämättä kalliita, jotkut erittäin kalliita, mutta mun näkökulmastani hintansa arvoisia, kun jäätelön ystävä olen.

Tämä, olen myös sitä mieltä, että herkutellessani haluan niiden kaloreiden tulevan hyvän makuisista ja laadukkaista tuotteista, tässä tapauksessa jäätelöistä.

-23-

Vierailija
48/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Magnum-, Classic- ym pikkujädet on, litrapakkauset yleensä eivät.

Vierailija
49/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalliita mutta hiton huonoja. Suurin osa jäätelöistä niin makeita, että melkein hampaat putoavat suusta. Yllättäen muutama Coopin edullisempi jäätelö on ollut parempi kuin joku Aino tai Pingviini.

Vierailija
50/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ja syön niin harvoin jäätelöä että hinnalla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
51/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ole kalliista

Ostin juuri s kaupasta tuuttipalkauksen jossa  8 tuuttijäätelöä ja maksoi jotain 1,3 euroa pakkaus ja yllättävän hyviä

X tra pakkaus

Vierailija
52/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkkatuutti on 0,69€

Muistanko väärin vai oliks nämäkin joskus puolet halvempia? 😅

Munkin mielestä halvimmat tuutit oli ennen hinnaltaan alle 40 senttiä. 

Joskus ja joskus.

Oli ne joskus 40 penniäkin.

Vierailija
53/53 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päiväkö te mässytätte jäätelöä? 

Alkukesästä tapana.  Ostan useimmiten tarjouksesta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi