Onko kaupan jäätelöt teidän mielestä kalliita?
Koskee ihan yksittäispakattuja kuin monipakkauksia kaupassa, hinnat alkaa olla todella kovia. Yksittäisissä puikoissa/tuuteissa tuntuu normaalihinta olevan nykyään 2-3 euroa, monipakkaukset 4-5 euroa. Vaikuttaako nämä hinnat teidän jäätelön ostoon?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Monipakkauksilla saa hintaa vähän alaspäin.
Mutta kuka ostaa jäätelökioskista yhden pallon 6 eurolla?
Onko jäätelökiskan hinnat jo tuota luokkaa? En ole hetkeen edes katsonut hintaa, kun en ole noissa käynyt.
K- meni ja kotimaista sekä pirkka- monipakkaukset varsin edullisia. noin 2-3 e 6 kpl.
Jäätelöt voi ostaa alesta. Itse nykyään ostan suklaalevyjä vain alesta. En osta normaali hinnalla.
Litran pakkaukset ei ole paljon tuuttia kalliimpia.
Tuutit ovat järjestäen jo yli 3 euroa kappaleelta, ihan liian kovia hintoja.
Lidlistä saa edullisesti hyviä tuutteja pakkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu jäätelöstä. Litran pakkauksia on jopa 7 euron hintaisia.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä saa edullisesti hyviä tuutteja pakkauksessa.
Lidlistä saa myös eurolla kahdella hyviä yksittäisiä jäätelöitä.
Vierailija kirjoitti:
Liian kallista, juuri ostin kioskista yhden pallon vohvelissa hintaan 5 euroa. Järkyttävän kallista.
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta jos vaikka automatkalla haluaa syödä yksittäisen jäätelön niin ei silloin tule ostettua litran harkkoa. Kotioloissa toki edullisempaa ostaa litran pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu jäätelöstä. Litran pakkauksia on jopa 7 euron hintaisia.
Ei todellakaan ole yhtäkään litran pakkausta tuohon hintaan.
Ei tule kalliiksi kun harvoin syö jäätelöä.
Joka päiväkö te mässytätte jäätelöä?
Just ostin laatikon tuutteja 3 eurolla. Eli ei ole. Jotkut merkkijäätelöt toki on. Mutta jäätelöä ei liene tarkoituskaan syödä joka päivä vaan vain silloin tällöin. Mulla menee toi ostamani laatikko koko kesän.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöt voi ostaa alesta. Itse nykyään ostan suklaalevyjä vain alesta. En osta normaali hinnalla.
Tämä, kolme tai jopa neljä Ainoa tai Ingmannia kympillä, ei maksa paljon per paketti. Lisäksi noita voi itse lisämaustaa omalla lautasella. Tarkan markan ihminen ei osta yksittäispakattuja inuiitteja tai tuutteja.
Vierailija kirjoitti:
Just ostin laatikon tuutteja 3 eurolla. Eli ei ole. Jotkut merkkijäätelöt toki on. Mutta jäätelöä ei liene tarkoituskaan syödä joka päivä vaan vain silloin tällöin. Mulla menee toi ostamani laatikko koko kesän.
Aika aneemista :D
Nautitko elämästä muutoinkaan.
En syö niin usein
Paketti riittää koko perheelle kuukaudeksi
Kioskilta ei ikinä
Nyt tosin oli Magnumin skaupassa alessa vain 2 e kpl, niitä ostin nyt